loading...

ایران بلاگ

بحث زیادی در مورد کمبود مهارت های دیجیتالی در انگلستان و پتانسیل آن برای ایجاد تهدید برای اقتصاد وجود دارد که 140 میلیارد پوند برای رشد از دست رفته طی یک دهه آینده هزینه دارد.

بحران مهارت های دیجیتال موضوعی پیچیده است که ناشی از سرعت سریع تحولات تکنولوژیکی ، عدم آموزش مناسب ، دسترسی محدود به کارگران ماهر و نگرانی های منطقه ای است. علاوه بر این ، عدم اطمینان Brexit باعث شده است تا کارفرمایان نسبت به آینده شرکت و نیروی کار خود عصبی و مطمئن نشوند .

اما ، اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود ، شکاف مهارتها می تواند فرصتهای شغلی جدیدی را برای فارغ التحصیلان و متخصصانی که مایل به یادگیری و تقویت مهارتهای خود هستند ایجاد کند.

در این مقاله ، دلایل اصلی و چالش های کمبود مهارت در انگلستان و راه های افزایش و پیشرفت حرفه شما را بررسی خواهیم کرد.

بحث زیادی در مورد کمبود مهارت های دیجیتالی در انگلستان و پتانسیل آن برای ایجاد تهدید برای اقتصاد وجود دارد که 140 میلیارد پوند برای رشد از دست رفته طی یک دهه آینده هزینه دارد.

بحران مهارت های دیجیتال موضوعی پیچیده است که ناشی از سرعت سریع تحولات تکنولوژیکی ، عدم آموزش مناسب ، دسترسی محدود به کارگران ماهر و نگرانی های منطقه ای است. علاوه بر این ، عدم اطمینان Brexit باعث شده است تا کارفرمایان نسبت به آینده شرکت و نیروی کار خود عصبی و مطمئن نشوند .

اما ، اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود ، شکاف مهارتها می تواند فرصتهای شغلی جدیدی را برای فارغ التحصیلان و متخصصانی که مایل به یادگیری و تقویت مهارتهای خود هستند ایجاد کند.

در این مقاله ، دلایل اصلی و چالش های کمبود مهارت در انگلستان و راه های افزایش و پیشرفت حرفه شما را بررسی خواهیم کرد.

کمبود مهارت های دیجیتال در انگلستان

فن آوری های دیجیتال راه خود را به اکثر جنبه های زندگی ، از خرید و بانکداری گرفته تا کار و روابط تبدیل کرده اند. برای افراد فاقد مهارت لازم برای مشارکت کامل ، چشم انداز تحولات آینده و ادغام می تواند دلهره آور باشد.

تخمین زده می شود که طی ده سال آینده ، حدود 12٪ از جمعیت انگلیس فاقد سواد دیجیتالی اساسی باشند. این امر به طور حاد در گروه های خاص ، مانند نسل قدیمی و افرادی که با استفاده از فناوری جدید اطمینان ندارند ، مشاهده می شود.

توانایی نیروی کار انگلیس برای انطباق با تغییر فن آوری برای موفقیت آینده اقتصاد اساسی است ، به ویژه با توجه به تلاطم های احتمالی اقتصادی و سیاسی در آینده نزدیک.

دانستن و درک این بدان معنی است که می توانید خود را برای موفقیت شغلی تنظیم کنید.

چالش های فعلی در نیروی کار انگلستان

فن آوری به سرعت در حال تغییر

تکامل تعامل

پیشرفت سریع فن آوری های هوش مصنوعی ، به ویژه اتوماسیون ، تأثیر بسزایی در نحوه کار مردم انگلیس داشته است.

تهدیدات از دست دادن شغل بیشترین عناوین را به خود اختصاص می دهد ، و برای متخصصان در بخش های مستعد از اتوماسیون - مانند تولید ، خرده فروشی و امور مالی - این یک نگرانی قانونی است.

با این حال ، فن آوری های در حال ظهور هوش مصنوعی نیز فرصت هایی را برای انواع جدید شغلی ایجاد می کند. موفقیت این آرامش در یک حرفه جدید فن آوری بستگی به کیفیت و اهمیت آموزش شما دارد.

عدم مهارت های گسترده دیجیتال

بسیاری از متخصصان که به معنای وسیع تری با فن آوری های نوظهور آشنا نیستند ، ممکن است از چشم انداز تغییر در مشاغل خود احساس وحشت کنند.

اگرچه هیستری ناشی از خسارات گسترده شغلی تا حد زیادی بی اساس است ، اما به احتمال زیاد کارگرانی کم مهارت هستند که به دلیل اتوماسیون به سختی ضربه می خورند.

بدون پایه و اساس سواد دیجیتال ، دستیابی به مهارتهای لازم برای موفقیت دشوار است. این امر به ویژه در مورد کارگران مسن صادق است.

در حقیقت ، 40٪ از کارفرمایان تصمیم می گیرند جوانان را با پایگاه دانش موجود استخدام کنند ، نه این که کارمندان موجود را آموزش دهند. این باعث ایجاد ارتباط بین کارگران غیر ماهر و اقتصاد دیجیتال می شود.

مسابقه کارگران ماهر

یکی از مفاهیم اساسی اقتصاد ، عرضه و تقاضا است. هنگامی که عرضه کاهش می یابد ، قیمت ها بالا می روند.

عدم وجود کارگران ماهر دیجیتالی برای پر کردن جای خالی ، طرف عرضه بازار کار را منعقد کرده است ، ایجاد رقابت بیش از حد و به معنای نامزدهای خوب می تواند دستمزد بالاتری را جذب کند.

نگرانی های منطقه ای

نسبت جمعیت با مهارت های دیجیتال پایه

احتمالاً جای تعجب نخواهد داشت که دریابیم که لندن مرکز فناوری انگلیس است. اما مراکز دیگری با حضور پرقدرت از جمله منچستر ، ادینبورگ ، کمبریج ، وان و بریستول وجود دارد.

در سراسر این مراکز ، مسئله مشترک - همانطور که در بالا گفته شد - عدم دسترسی به کارگران ماهر بود . مشکلات مجاور شامل هزینه بالای زندگی ، دسترسی ناکافی به فضای کار و افزایش رقابت بود.

علاوه بر این ، کمبود بودجه به عنوان یک نگرانی رو به رشد در سراسر انگلیس شناسایی شده است. این مسئله می تواند مسائل بیشتری را ایجاد کند ، زیرا موقعیتهای جدید فرصت های آموزش کمتری برای پیشرفت شغلی دارند.

Brexi

کلمه B مخوف. تخمین زده می شود که خروج از اتحادیه اروپا می تواند منجر به خروج نیروی کار ماهر تا یک میلیون کارگر از انگلیس شود.

احتمالاً کاهش جریان استعداد اتحادیه اروپا کمبودهای موجود را تشدید می کند و بازار کار را رقابتی تر می کند.

چگونه می توانید از شکاف مهارت های دیجیتال استفاده کنید؟

تخمین زده می شود که برای هر پوندی که به آموزش دیجیتال منتقل می شود ، در سال 2028 15 پوند ارزش دارد. به این معنی که برای حرفه ای ها این بهترین روش برای استفاده بیشتر از شکاف مهارت های انگلستان است.

بازده 1.500 درصدی برای هر کارآفرین خوب غیرقابل قبول است و هنگامی که نوبت به اثبات آینده نیروی کار می رسد ، کاملاً ضروری است. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ بیایید نگاهی به برخی از راه های انجام این کار بیندازیم ...

بالادست

به مهارت ها و تجربه های موجود خود بیفزایید تا خود را به عنوان کاندیدایی کاملاً دور و دور از رقابت افزایش دهید. یادگیری پایه و اساس مهارت های دیجیتال می تواند از جهات مختلفی انجام شود و برای کارفرمایان آینده ارزش ارائه دهد.

به عنوان مثال ، کارآموزی غیررسمی یا کار با مربیان می تواند به شما کمک کند تا از مهارتهای جدید دیجیتالی خود استفاده کنید و یک مربع را به سمت مهارت جدید دیجیتالی خود بسازید ، همه اینها باعث می شود که شما کاندیدای جذاب تری شوید.

همچنین شایان ذکر است که دولت انگلیس با ارائه آموزش مهارتهای دیجیتالی اساسی برای همه بزرگسالان ، بصورت رایگان ، از سال 2020 رهبری را به عهده می گیرد. اگرچه این مسئله کسری مهارت را به طور کامل حل نمی کند ، اما این ابتکار عمل مانع از کارگران سابق غیر ماهر می شود. عقب افتادن در اقتصاد دیجیتال. شروع خوبی است.

شبکه

این بیشتر مربوط به کسانی است که شما می دانید هنگام تأمین نقش های آرزو شده برای متخصصان دیجیتال ، چه چیزی ایجاد می شود.

عضویت در یک شبکه نه تنها فرصت های بهتری را فراهم می کند بلکه اغلب به شما امکان دسترسی بیشتر به اطلاعات ، روندها و بحث در صنعت را می دهد تا انگشت خود را روی نبض اتفاقاتی که در این بخش افتاده نگه دارید.

دانش قدرت است و در صنعتی که با سرعتی زیاد رو به رشد است ، شما هرگز نمی دانید که در کدام یک از شبکه های خود ممکن است به آن ضربه بزنید.

مبادلات شغلی را برای یادگیری جدید

حرفه ای ها همچنین با سازماندهی تعویض شغلی می توانند به یکدیگر در پیشرفت شغلی کمک کنند تا مهارت های جدیدی را از یکدیگر یاد بگیرند.

این هم جایی است که شبکه سازی وارد می شود و هم به شما امکان می دهد تا با هزینه های کمتر و تجربیات بهتری با مارک ها یا سازمان های جدید پیشی بگیرید.

تعویض شغل همچنین به شما امکان می دهد تا یک پا را در درب بدست آورید تا تجربه مورد نیاز خود را بدست آورید.

با روندها به روز باشید

در منظر دائما در حال تغییر صنعت دیجیتال ، در کنار وضعیت نامشخص اقتصادی فعلی انگلیس ، اهمیت به روز ماندن با روندها از هر زمان دیگری بزرگتر است.

ماندن در خط مقدم صنعت دیجیتال همچنین به شما امکان می دهد هنگام تهیه برنامه ها و نزدیک شدن به کارفرمایان بالقوه ، بنابراین حتماً نشریاتی را دنبال کنید:

  • هفته بازاریابی
  • مشاوره.وک
  • HubSpot
  • خودی کسب و کار
  • موز
  • زمین بازاریابی
  • برایان سولیس
  • فوربز

نتیجه

محل کار آینده عمق بیشتری از ادغام دیجیتال خواهد داشت. بنابراین ، مهم است که حتماً اصول را قفل کرده و دیگران را به همین کار ترغیب کنید.

یادگیری از راه دور یا آنلاین نیز به سرعت در حال افزایش است ، به شما امکان می دهد صلاحیت رسمی خود را ارتقا دهید بدون اینکه از انجام وظیفه فعلی خود برای این کار صرف نظر کنید. این یک واسطه عالی برای کسانی که مشاغل میانه خود را پشت سر می گذارند اما می خواهند وارد بخش دیجیتال شوند ، فراهم می کند. برای کسانی که کلاس را دوست ندارند ، بصورت آنلاین و یا در غیر این صورت ، شرکت های پیدا کنند که مایل به آموزش داخلی باشند می توانند طول عمر و فرصت های بیشتری را برای حرفه شما ارائه دهند.

برای متخصصان ، مهمترین استفاده از شکاف مهارت های انگلستان ، دانش و به روز ماندن در صنعت است. تقویت هر چه بیشتر مهارت ها و تجربه های شما ، شما را از کاندیداهای دیگر جدا می کند ، اما افرادی که انعطاف پذیری و سازگاری خود را برای تغییر در این منظره سیال نشان می دهند ، در نهایت برتری خواهند یافت.

با داشتن یک مدرک P rofessional در بازاریابی دیجیتال ، انگلستان را شروع کرده و یا حرفه خود را در انگلستان تقویت کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

parastoo بازدید : 242 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 14:26
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 9125
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی