loading...

ایران بلاگ


آیا به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید و نمی دانید چگونه کد گذاری کنید؟ خدمات طراحی سایت بدون کدنویسی وب آنلاین برای ایجاد الگوهای و طراحی وب سایت در حداقل زمان مفید هستند. چند سال پیش ، شما باید صدها خط دشوار کد بنویسید تا حتی ابتدایی ترین الگوهای ایجاد کنید. اما با توجه به خدمات طراحی برچسب سفید که اکنون در بازار موجود است ، هر کس می تواند به سرعت و به راحتی وب سایت زیبایی را بدست آورد.

اگر کمی مهارت برنامه نویسی دارید ، اما نمی توانید از این ایده برای تبدیل شدن به یک صاحب وب سایت خوش شانس خودداری کنید ، بهترین خدمات وجود دارد که باعث می شود بدون هیچ گونه برنامه نویسی یک وب سایت از ابتدا راه اندازی کنید. این سیستم های مناسب و کاربردی هستند که به عنوان سازندگان وب سایت خوانده می شوند.

آنها بطور خاص با نیازها و نیازهای مبتدیان در ذهن ساخته شده اند ، اما تمایل به ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای تجارت خود دارند. اگر در مورد استفاده از سازندگان وب سایت شک و تردید دارید ، در حال حاضر با دقت بیشتری به مزایای آنها توجه کنید:

آیا به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید و نمی دانید چگونه کد گذاری کنید؟ خدمات طراحی وب آنلاین برای ایجاد الگوهای و طراحی وب سایت در حداقل زمان مفید هستند. چند سال پیش ، شما باید صدها خط دشوار کد بنویسید تا حتی ابتدایی ترین الگوهای ایجاد کنید. اما با توجه به خدمات طراحی برچسب سفید که اکنون در بازار موجود است ، هر کس می تواند به سرعت و به راحتی وب سایت زیبایی را بدست آورد.

اگر کمی مهارت برنامه نویسی دارید ، اما نمی توانید از این ایده برای تبدیل شدن به یک صاحب وب سایت طراحی سایت بدون کدنویسی خوش شانس خودداری کنید ، بهترین خدمات وجود دارد که باعث می شود بدون هیچ گونه برنامه نویسی یک وب سایت از ابتدا راه اندازی کنید. این سیستم های مناسب و کاربردی هستند که به عنوان سازندگان وب سایت خوانده می شوند.

آنها بطور خاص با نیازها و نیازهای مبتدیان در ذهن ساخته شده اند ، اما تمایل به ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای تجارت خود دارند. اگر در مورد استفاده از سازندگان وب سایت شک و تردید دارید ، در حال حاضر با دقت بیشتری به مزایای آنها توجه کنید:

مزایای سازندگان وب سایت
سهولت استفاده:
به عنوان مثال سازندگان وب سایت ، Wix ، Weebly و غیره با آموزش و داشبورد بصری همراه هستند که روند ساخت وب را سریع ، راحت و قابل فهم می کند.

الگوهای حرفه ای رایگان:
هر سیستمی را که بخواهید ، با مجموعه ای غنی از الگوهای پاسخگو یا بهینه سازی شده همراه ارائه می شود. آنها عمدتا رایگان و توسط طراحان وب حرفه ای توسعه یافته اند. الگوهای ساده ممکن است بر اساس مضامین آنها برای ساده تر کردن جستجوی کاربر به دسته های جداگانه تقسیم شوند.

میزبانی وب و دامنه رایگان:
این سکوها غالباً با نام دامنه یکپارچه و گزینه های میزبانی وب همراه هستند ، به همین دلیل می توانید وب سایت خود را به راحتی و به سرعت آنلاین بسازید ، منتشر کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از خدمات طراحی وب دامنه های جایزه را به آن دسته از کاربرانی که سالانه پرداخت می کنند اعطا می کنند.

طراحی شخصی سازی
جدا از اینکه به شما امکان می دهد بین انواع قالب ها و مضامین مختلف انتخاب کنید؛ سازندگان وب سایت همچنین مجموعه ای غنی از ابزارهای سفارشی سازی طراحی را برای ایجاد جذابیت وب سایت خیره کننده ارائه می دهند.

بنابراین ، در این مقاله ، بهترین سیستم عامل های طراحی وب را به اشتراک می گذاریم که برای آنها طراحی سایت بدون کدنویسی هیچ مهارت کد نویسی لازم نیست. و می توانید برای ایجاد طراحی وب یا وب سایتهای تمام عیار استفاده کنید.

بهترین راهنمای ساخت وب سایت بدون برنامه نویسی
برای راه اندازی اولین پروژه خود بدون خط کد ، باید مراحل آسان زیر را انجام دهید. برای تکمیل مؤثر آنها نیازی به مهارت برنامه نویسی و تجربه طراحی وب ندارید ، زیرا مخصوص کاربران دارای دانش کدگذاری صفر است. اینجا اند:

1. روش ثبت نام
به محض انتخاب بهترین سازنده وب سایت ، باید برای خدمتی که انتخاب کرده اید ثبت نام کنید. به عنوان یک قاعده ، این کار از دو طریق ممکن است انجام شود - یا با ارسال ایمیل خود و فعال کردن لینک تأیید یا با استفاده از یکی از اکانت های شبکه اجتماعی خود.

2. انتخاب الگو
در این مرحله می توانید با توجه به نیازها و نیازهای وب سایت خود ، الگویی را انتخاب کنید. قالب ها متنوع هستند ، و برخی از سیستم ها اجازه می دهند بوم های خالی را برای طراحی وب سایت کاملاً از ابتدا انتخاب کنید.

3. نام دامنه
انتخاب دامنه سطح بالا نیز هنگام اقدام به توسعه وب سایت ارزشمند است. بسیاری از سازندگان وب سایت آنلاین به طور پیش فرض دامنه های دامنه را به صورت رایگان ارائه می دهند ، اما این گزینه فقط در مواردی که قصد آزمایش ویژگی های سیستم را دارید بکار می رود. اگر واقعا یک برنامه حق بیمه دارید ، دامنه یکپارچه و گزینه های میزبانی را که اکثر سازندگان وب سایت ارائه می دهند ، کاوش کنید. همچنین می توانید دامنه شخص ثالث خود را وصل کنید.

4- توسعه طراحی وب
همانطور که الگوی وب سایت خود را انتخاب می کنید ، دوست دارید و نام دامنه را برای انتشار وب سایت در هنگام آماده سازی داشته باشید ، و زمان بیشتری را برای سفارشی سازی طراحی آن زمان می برد. بنابراین ، طبق نظر من سازندگان وب سایت ابزارهای قدرتمندی دارند تا بتوانند به پروژه شما طراحی مورد نیاز خود را ارائه دهند. شما قادر خواهید بود بین انواع مختلف طرح بندی ، پس زمینه ، نمادها ، سبک ها ، قلم ها ، گالری و گزینه های ادغام ویدیو و سایر عناصر طراحی را انتخاب کنید. فقط مواردی را انتخاب کنید که به بهترین وجه از نظر شما به شخصی سازی وب سایت شما کمک کنند.

5. اضافه کردن محتوا
پس از طراحی طرح سایت و جذابیت کلی پروژه شما مرحله قابل توجهی از روند توسعه وب است. اکنون در این مرحله ، محتوا را به وب سایت خود اضافه می کنید. اینها شامل تصاویر ، فیلم ها ، نظرسنجی ها ، مقاله ها و مواردی نیست.

6. SEO وب سایت
قدم بعدی که شما باید انجام دهید ، تنظیم SEO برای وب سایت شماست. اگر می خواهید وب سایت شما در طراحی سایت بدون کدنویسی موتورهای جستجو جایگاه های بالاتری داشته باشد ، حتما تگ های متا و سایر تنظیمات سئو را پر کنید.

7. انتشار وب سایت
آخرین مرحله توسعه وب سایت شما انتشار وب سایت است. شما باید تمام عناصر و محتوای وب سایت خود را به طور کامل بررسی کنید. به محض اطمینان که وب سایت شما برای انتشار آماده است - این کار را انجام دهید و نتایج را تماشا کنید!

بهترین خدمات برای ایجاد یک وب سایت بدون برنامه نویسی
توسعه وب سایت به طور کلی

parastoo بازدید : 952 يکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 13:20
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 9160
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی