loading...

ایران بلاگ

مارک تجاری اجتماعی به نشان برجسته بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. از کوچکترین مشاغل محلی گرفته تا مارک های معتبر بین المللی ، از مارک تجاری اجتماعی برای ایجاد آگاهی از برند ، سرگرمی و تعامل ، تهیه کانال در زمان واقعی برای خدمات به مشتری و البته فروش استفاده می شود.

اگرچه اکثر بازاریاب ها علامت گذاری ROI اثبات شده در مورد رسانه های اجتماعی را دشوار می دانند ، اما بیشتر مارک ها ارزش این کانال ها را می بینند. طبق ادویک ، در سال 2018 ، 91٪ از مارک های خرده فروشی حداقل از دو کانال رسانه اجتماعی استفاده کرده اند. Mashable گزارش داد كه 81٪ مشاغل كوچك از اجتماعي استفاده مي كنند.

این آمار دلیل افزایش بازاریابان هوشمند در حضور در شبکه های اجتماعی است . در اینجا هفت مرحله برای کمک به بهبود مارک تجاری اجتماعی شما آورده شده است.

مارک تجاری اجتماعی به نشان برجسته بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. از کوچکترین مشاغل محلی گرفته تا مارک های معتبر بین المللی ، از مارک تجاری اجتماعی برای ایجاد آگاهی از برند ، سرگرمی و تعامل ، تهیه کانال در زمان واقعی برای خدمات به مشتری و البته فروش استفاده می شود.

اگرچه اکثر بازاریاب ها علامت گذاری ROI اثبات شده در مورد رسانه های اجتماعی را دشوار می دانند ، اما بیشتر مارک ها ارزش این کانال ها را می بینند. طبق ادویک ، در سال 2018 ، 91٪ از مارک های خرده فروشی حداقل از دو کانال رسانه اجتماعی استفاده کرده اند. Mashable گزارش داد كه 81٪ مشاغل كوچك از اجتماعي استفاده مي كنند.

این آمار دلیل افزایش بازاریابان هوشمند در حضور در شبکه های اجتماعی است . در اینجا هفت مرحله برای کمک به بهبود مارک تجاری اجتماعی شما آورده شده است.

1. کانال های خود را عاقلانه انتخاب کنید

افتتاح حساب با هر کانال اجتماعی موجود ممکن است وسوسه انگیز باشد. با این حال ، این یک رویکرد بسیار استراتژیک نیست.

اولاً ، مدیریت همه این سیستم عامل ها واقع بینانه نیست و ثانیا ، همه سیستم عامل های اجتماعی برابر نیستند. علی رغم محبوبیت کانالهای زیادی ، محبوب آنها بسیار مهم است. هیچ دو برنامه ای دقیقاً یکسان نیستند و بنابراین هیچ دو مخاطبی هم نیستند.

شما باید از سیستم عامل های همسو با نام تجاری خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر یک برنامه دارای یک جمعیت دموگرافیک هدف باشد که 18-24 باشد ، اگر جمعیت مورد نظر شما 35-50 باشد ، با مارک شما مطابقت ندارد. تکالیف خود را انجام دهید و با استفاده از اطلاعات جمعیتی شبکه های اجتماعی به دنبال نکاتی باشید که برای مخاطبان هدف شما مهم است .

هنگام تحقیق درباره کانال ها ، چند سوال از خود بپرسید:

  • آیا افرادی که از این کانال استفاده می کنند به ما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک خواهند کرد؟
  • آیا آنها از این کانال به روشی استفاده می کنند که برای نیازهای ما منطقی باشد؟
  • آیا محتوایی که قصد داریم به اشتراک بگذاریم با این کانال و نحوه استفاده مردم از آن مطابقت دارد؟

یکی دیگر از موارد خوب ، تماشای معیارهای شما برای صفحات موجود در شبکه های اجتماعی برای دیدن نحوه عملکرد نام تجاری شما در کانال ها است.

2. عاقلانه از کانال های خود استفاده کنید

هنگامی که سیستم عامل (های) خود را انتخاب کردید ، مطمئن شوید که از هر کانال عاقلانه استفاده می کنید. فقط به این دلیل که شما مطلبی را در یک کانال ارسال می کنید ، به این معنی نیست که باید روی همه آنها ارسال شود. و یک دلیل خوب برای آن وجود دارد. در واقع ، چند مورد وجود دارد.

همانطور که قبلاً بحث شد ، هر کانال مخاطبان خاص خود را دارد. هر مخاطب به دلایل مختلف از شبکه اجتماعی استفاده می کند. در واقع ، طبق Global Web Index ، به طور متوسط یک فرد 5.54 حساب مختلف در شبکه های اجتماعی دارد.

با استفاده از این مخاطبان و کاربردهای مختلف ، باید مطمئن شوید که محتوایی را ارائه می دهید که در متن ارائه شده باشد. به گفته بافر ، بهترین مطالب برای برترین کانال های اجتماعی عبارتند از:

  • فیس بوک: فیلم ها و محتوای سرپرستی
  • اینستاگرام: عکس های با وضوح بالا ، نقل قول ها ، داستان ها
  • توییتر: اخبار ، پست های وبلاگ و GIF
  • LinkedIn: مشاغل ، اخبار شرکت و محتوای حرفه ای
  • Pinterest: اینفوگرافیک و راهنمای عکس گام به گام

با اطمینان از اینکه محتوای مناسب را برای هر پلتفرم انتخاب می کنید ، تمایل بهتری خواهید داشت که کاربران پلت فرم را به طرز معناداری درگیر کنید.

3. آهنگ صحیح را با Visuals تنظیم کنید

هنگام استفاده از توصیه های بافر به قلب ، چیزی که بیشتر به چشم می آید استفاده از تصاویر است. اگرچه نوع تصویر از کانال به کانال دیگر متفاوت است ، اما بدون شک تصاویر هنوز بلندتر از کلمات صحبت می کنند.

بصری ها نیز به همین ترتیب در تعیین لحن و تصویر برند شما نقش اساسی دارند. آنها اولین نگاهی به هویت برند شما دارند و به ایجاد ارزش ویژه برند کمک می کنند.

درس مهم در اینجا این است که اگرچه شما از انواع مختلف تصاویر در هر کانال استفاده می کنید ، لحن و نحوه کار باید مطابق باشد:

  • پالت رنگ: برای ایجاد پالت رنگی ثابت از رنگ های آرم خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از رنگ اصلی آرم شما به طریقی برای همه تصاویر استفاده شده است. می توانید رنگ ها را خارج از لوگوی خود اضافه کنید اما به طور مداوم از آنها استفاده کنید و همچنین مطمئن شوید که به خوبی با هم کار می کنند.
  • آرم به عنوان آواتار خود: هنگام استفاده از آواتار در شبکه های اجتماعی از آرم یا نمادی از آرم خود در تمام کانال های رسانه های اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از مشخصات مربوط به هر پلت فرم ، یک آرم ایجاد کنید ، بنابراین هرگز به طور ناخوشایند کج نمی شود تا در فضای اختصاص داده شده جای بگیرد. نمادها برای ایجاد آگاهی از نام تجاری مانند طاق های طلایی مک دونالد یا نایک خوب کار می کنند.
  • الگوها: با استفاده از الگوهای گرافیکی مورد استفاده در شبکه های اجتماعی ، در وقت و صورت خود صرفه جویی کنید. سپس در تمام جنبه های طراحی خود برای رنگ ها ، قلم ها و نحوه استفاده از آرم و نمادها سازگار خواهید بود.

همه این جنبه ها برای ایجاد تصاویر تجاری شما با هم کار می کنند.

4. صدای خود را پیدا کنید

صدایی متناسب با نام تجاری خود ایجاد کنید. کلماتی که شما استفاده می کنید و لحن و نحوه ارسال های شما حتی اگر فقط چند کلمه برای یک هشتگ باشد ، تأثیر زیادی ایجاد می کند. مثال دیزنی را در بالا به عنوان یک نمونه کامل از چگونگی استفاده این شرکت از طنز و دارایی قابل شناسایی در فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید.

سبک ارتباطی شما باید شخصیتی متناسب با برند شما ایجاد کند. برای یافتن صدای خود موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • فرهنگ شرکت : شرکت شما به چه معنی است؟ چه چیزی برای شما مهم است؟ چه چیزی شما را از رقابت جدا می کند؟ خواه در حال جنگ برای کره زمین باشید ، عاشق سگ باشید ، یا از زنان قوی حمایت کنید ، صدای شما باید این را منعکس کند.
  • مخاطبان شما: مخاطبان شما چگونه صحبت می کنند؟ از چه لینگو استفاده می کنند؟ در فرهنگ پاپ یا شوخی های درون آنها که ممکن است درک کنند چه چیزی رایج است؟ از هر آنچه که در آنها طنین انداز است استفاده کنید ، اما مطمئن شوید که معتبر باقی مانده اید. هیچ چیز بدتر از این نیست که کسی سعی کند چیزی باشد که نیست. در اجتماع می توان سریعتر از آنچه تصور می کنید استشمام کرد و مردم را خاموش کرد وقتی که احساس کنند نمی توان به شما اعتماد کرد.
  • پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: UVP شما می تواند در یافتن صدای شما کمک بزرگی کند. تمرکز بر آنچه دارید که دیگران ندارند به فرهنگ شما افزوده و در عین حال به تعریف شما به عنوان یک برند کمک می کند.

5- موضوعات خود را عاقلانه انتخاب کنید

تلاش خود را برای ثابت نگه داشتن مباحثی که درباره آن ارسال می کنید ساده کنید. شما باید از داشتن مجموعه ای تصادفی از پست ها که باعث اشتباه شدن پیام شما می شود ، خودداری کنید.

خیلی نگران نباشید که مجبورید محتوای خود را ایجاد کنید. یک روش عالی برای معتبر ماندن در صنعت خود ، تصحیح محتوا است. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن پست های مرتبط ، معنی دار و مفید برای پیروان ، اقتدار ایجاد کنید. این کار باعث می شود که افراد پسندیده و به اشتراک بگذارند در حالی که به افرادی نشان می دهید که صرفاً بر تبلیغ خود تمرکز ندارید. درعوض اعتماد ایجاد می کند.

هنگامی که نام تجاری شما آن را می طلبد از استفاده از شوخ طبعی نترسید. از هر 4 نفر 3 نفر از شوخ طبعی استقبال می کنند. همچنین می توانید از ترکیبی از محتوای سرپرستی بر اساس پلت فرم مانند فیلم ها ، فایلهای gif ، میم ها و پیوندها برای پست ها و مقالات وبلاگ استفاده کنید.

برای ماندن در موضع ، چند موضوع را انتخاب کنید که برای مارک و صنعت شما منطقی باشد ، خواه این مد افراد مشهور باشد ، روند طراحان در باند و طلسم های کفش برای یک بوتیک مد یا دستور العمل ها ، روند غذایی و محصولات فصلی برای یک فروشگاه مواد غذایی. هدف این است که به حوزه تخصصی خود پایبند باشید ، بنابراین افراد برای اطلاعات مورد نیاز خود به شما وابسته می شوند.

آخرین اما نه کمترین ، مهربان باشید. 88٪ از مصرف کنندگان آزار دهنده می دانند که یک نام تجاری بد دهان رقابت می کند. در عوض ، مصرف کنندگان از مارک هایی با این سه کیفیت برتر خرید می کنند:

  1. صادقانه (86٪)
  2. مفید (78٪)
  3. دوستانه (83٪)

6. نمایه های خود را ارتقا دهید

فراموش نکنید که همه بازاریابی شما باید با هم کار کند. اگر اهل امور اجتماعی هستید ، این اطلاعات را در تمام پروفایل ها و مطالب بازاریابی خود به اشتراک بگذارید. این یعنی:

  • پیوندهای وب سایت شما به صفحات اجتماعی شما
  • ارائه URL یا حداقل آرم برای کانال های اجتماعی که در همه مواد چاپی ، بروشورها و علائم استفاده می کنید
  • اشتراک لینک ها به محتوا در صفحات اجتماعی خود مانند وبلاگ ها یا کانال به کانال هنگام کار

همه این مراحل به ایجاد کشش اجتماعی کمک می کند. شما همچنین باید کارمندان را ترغیب کنید که از روابط اجتماعی خود برای تشویق پیروان در گروه هایشان استفاده کنند: او به دو دوست خود گفت ، او به دو دوست خود و غیره.

7. نظرات درگیر و اهرم

رسانه های اجتماعی همین است: اجتماعی. بسیاری از سازمان ها فراموش می کنند که این یکی از مهمترین جنبه های رسانه های اجتماعی است. شما نمی توانید به ارسال مطالب ادامه دهید. در عوض ، باید برای دنبال کردن نظرات به دنبال نظرات و پیوستن به مکالمات باشید. اطمینان حاصل کنید که شخصی در کشتی هستید که در حال خواندن نظرات و پاسخ دادن است. در واقع ، سعی کنید مطالب را با یک سوال ارسال کنید: ما این کفش ها را دوست داریم ، نظر شما چیست؟

اگر بار پاسخ ها را به دوش می کشید ، باید ثابت قدم باشید. اگر نظرات منفی یا شکایت مشتری پیدا کنید ، این مسئله بسیار مهم می شود. 32٪ از مشتریانی که از امور اجتماعی شکایت دارند انتظار دارند ظرف 30 دقیقه پاسخ دهند و 42٪ انتظار دارند در عرض یک ساعت با شما تماس بگیرند. آنها دریافتند كه 57٪ انتظار پاسخ مشابه 24/7 را دارند ، بنابراین تأمین اجتماعی اهمیت پیدا می كند. اگر نمی توانید تقاضاها را مدیریت کنید ، ممکن است بخواهید از استفاده از Twitter اجتناب کنید زیرا 80٪ از درخواستهای خدمات مشتری اجتماعی در توییتر اتفاق می افتد .

برای تولید محتوای بیشتر ، از نظرات استفاده کنید. اغلب س questionsالات متداول را مشاهده خواهید کرد یا از نظرات و پاسخ به نظرات سایر پیروان دید خوبی خواهید داشت. دنبال کردن موضوعات و دانستن اینکه افراد در مورد چه چیزی گپ می زنند می تواند ایده هایی برای وبلاگ ها ، محتوای بیشتر و فرصت هایی برای ایجاد مکالمه های عالی ارائه دهد که تخصص شما را نشان می دهد ، بدون اینکه از واقعیتی که شما برای صحبت های مردم برای شما مهم است.

این هفت مرحله می تواند کنترل بهتری بر استراتژی اجتماعی شما در کسب و کار شما ایجاد کند و تاکتیک هایی را که برای بهبود مارک تجاری اجتماعی خود استفاده می کنید ، تنظیم کند.

parastoo بازدید : 260 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:31
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 9129
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی