loading...

ایران بلاگ

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است وب سایت یا وبلاگ بازدید کافی نداشته باشد.

بسیاری از افراد در تالارهای گفتمان سئوال می پرسند " چرا وبلاگ من ترافیک نمی یابد؟ "، و این شاید یکی از محبوب ترین س questionsالاتی باشد که تاکنون پرسیده شده است.

خوشبختانه ، پاسخی برای این سوال وجود دارد ، نه یک س simpleال ساده ، اما هنوز هم توضیحی در مورد دلیل عدم موفقیت در جذب ترافیک برخی از وب سایت ها است.

مواردی مانند سن دامنه ، شهرت نویسنده ، تعداد و نوع منابع (لینک های ورودی) ، استراتژی شبکه های اجتماعی و طراوت مطالب نقش آنها را بازی می کند.

اما ، برای یک وب سایت متوسط مشکل در مناطق دیگر است.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است وب سایت یا وبلاگ بازدید کافی نداشته باشد.

بسیاری از افراد در تالارهای گفتمان سئوال می پرسند " چرا وبلاگ من ترافیک نمی یابد؟ "، و این شاید یکی از محبوب ترین س questionsالاتی باشد که تاکنون پرسیده شده است.

خوشبختانه ، پاسخی برای این سوال وجود دارد ، نه یک س simpleال ساده ، اما هنوز هم توضیحی در مورد دلیل عدم موفقیت در جذب ترافیک برخی از وب سایت ها است.

مواردی مانند سن دامنه ، شهرت نویسنده ، تعداد و نوع منابع (لینک های ورودی) ، استراتژی شبکه های اجتماعی و طراوت مطالب نقش آنها را بازی می کند.

اما ، برای یک وب سایت متوسط مشکل در مناطق دیگر است.

آنچه در زیر خواهید خواند ، 5 زمینه ای است که غالباً توسط صاحبان وب سایت ها فراموش می شود ، زیرا آنها اهمیت آنها را نمی فهمند یا اینکه مطمئن نیستند که چگونه از پس آنها برآیند.

قبل از ورود به جزئیات ، فراموش نکنید که هنگام ایجاد تغییر ممکن است چند ماه (یا بیشتر) طول بکشد تا نتیجه مثبت یا منفی را مشاهده کنید ، بنابراین باید صبر داشته باشید تا اینکه تصمیم بگیرید که آیا چیزی کار کرده است یا نه .

  • دوره کامل سئو
  • یک متخصص سئو شوید
  • میزان بازدید خود را در 60 روز یا کمتر افزایش دهید
  • مورد اعتماد بیش از 3000 دانشجو

1. محتوای شما به اندازه کافی خوب نیست

باور کنید موتورهای جستجو و به ویژه گوگل در شناخت محتوای خوب بسیار کارآمد شده اند.

بنابراین ، اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب نباشد و وب سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ، احتمال بالاترین رتبه در SERP ها و به دست آوردن بازدید به حداقل می رسد.

به روزهای گذشته می توانید با ارسال چند بک لینک به محتوای خود ، موتورهای جستجو را به راحتی فریب دهید و رتبه های بالایی کسب کنید ، اما دیگر اینطور نیست.

علاوه بر موتورهای جستجو ، تأثیر غیرمستقیم رسانه های اجتماعی در رتبه بندی و بازدید را فراموش نکنیم.

محتواهایی که از کیفیت بالایی برخوردار نیستند بعید به نظر می رسد در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی عملکرد خوبی داشته باشند.

محتوای خوب چیست و مهمتر اینکه چه نوع محتوایی می تواند شما را به بازدید و جذب برساند؟

محتوایی که بازدیدکنندگان وب سایت را به خود جلب می کند دارای ویژگی های زیر است:

شماره 1 - این کلیه نکات مربوط به محتوای SEO را که پس از پاندا و پنگوئن شناخته شده اند را برآورده می کند.

شماره 2 - در یک وب سایت با تعداد صفحات موجود با کیفیت (نمایه شده) منتشر می شود.

اگر وب سایت شما جدید است ، حتی اگر بهترین محتوا را داشته باشید ، رتبه بندی در آن دشوار است ، به خصوص اگر وب سایت های قدیمی و بزرگتر (از نظر صفحات فهرست شده) با همان موضوع وجود داشته باشند.

شماره 3 - بی طرفانه و به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته است. اگر همیشه به نفع یک محصول ، روش یا خدمات خاص می نویسید یا اگر فقط متن دوباره نوشته شده را منتشر می کنید ، وقت خود را از دست می دهید.

محتوای خوب اصلی است و هر دو طرف داستان را توصیف می کند.

شماره 4 - تازه است. کاربران می خواهند مطالب تازه را بخوانند و موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی نیز همین کار را می کنند.

2. شما کلمات کلیدی با رقابت بالا را هدف قرار داده اید

این یک اشتباه بسیار رایج است و یکی از مهمترین دلایل عدم بازدید کافی یک وب سایت (حداقل از موتورهای جستجو) است.

این 2 عامل را در نظر بگیرید:

شماره 1- برای هر کلمه کلیدی فقط 10 مکان در صفحه اول SERP موجود است.

موتورهای جستجو در حال تلاش برای نمایش صفحاتی از وب سایت های معتبر در آن مکان ها هستند که معیارهای رتبه بندی آنها را برآورده می کند.

اگر یک وب سایت جدید یا حتی یک وب سایت بالغ دارید اما نسبت به سایرین کمتر مورد اعتماد است ، در این صورت صفحات شما در صفحات اول نشان داده نمی شوند (اگر هر دو کلمات کلیدی یکسانی را هدف قرار دهید).

# 2 - رقابت برای کلمات کلیدی محبوب بسیار زیاد است بنابراین اگر فقط کلمات کلیدی محبوب را هدف قرار دهید ، دستیابی به یک رتبه خوب بسیار دشوار خواهد بود.

بنابراین ، اگر کلمات کلیدی محبوب مورد بحث نیستند ، چگونه می توانید ترافیک دریافت کنید؟

پاسخ در دنباله طولانی است. هنگامی که از ابزار کلمه کلیدی Google برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود استفاده می کنید ، باید کلمات کلیدی کم رقابت و طولانی را هدف قرار دهید .

مثلا:

بیایید فرض کنیم که شما در مورد کاهش وزن می نویسید. مشهورترین کلمه کلیدی در این جایگاه "چگونه سریع لاغر شویم" است .

اگر پستی با عنوان "چگونه سریع لاغر شویم" می نویسید و آن را در وب سایت خود منتشر می کنید ، به احتمال زیاد آن پست خاص هرگز ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت شما سوق نخواهد داد ، زیرا در حال حاضر هزاران مقاله دیگر با همین عنوان و از افراد معتبر وجود دارد سایت های.

اگر از طرف دیگر به دنبال رقابت کم باشید ، کلمات کلیدی دم طولانی مانند "چگونه می توان پوند را از دست داد" و عنوان را کمی تغییر می دهید و به "چگونه سریع می توانید 5 پوند از دست دهید" و سپس شانس خود را برای رتبه بندی در صفحه اول ، به شرطی که پست صحیح وبلاگ خود را ارتقا دهید بالاتر است.

سود ترافیک در مقایسه با کلمات کلیدی با رقابت بالا کمتر است اما رتبه بندی برای چندین اصطلاح (حتی اگر از رقابت کم برخوردار باشند) یک روش عالی برای افزایش اعتماد به نفس وب سایت است.

همچنین می توانید نحوه انتخاب عناوین پست های وبلاگ را برای مثال گام به گام نحوه استفاده از ابزار کلمات کلیدی Google برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابت و طولانی دنبال کنید.

3. وب سایت شما کند است

ما به طور قطع می دانیم که سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی است و مطالعات مختلف نشان داده است که کاربران بیشتر به وب سایت های پر سرعت مراجعه می کنند.

عکس این قضیه نیز صادق است: اگر وب سایت در عرض 4-5 ثانیه بارگیری نشود ، کاربران احتمالاً از آن خارج می شوند.

بنابراین ، وب سایت شما ممکن است در حال رتبه بندی و بازدید از موتورهای جستجو یا ارجاع از رسانه های اجتماعی باشد اما به محض ورود کاربران در صفحه بارگیری آهسته ، آنها بدون ورود خارج می شوند.

چه اتفاقی می افتد وقتی وب سایت خود را سریعتر بارگیری کنم؟

از تجربه من ، اگر زمان بارگیری وب سایتی را که قبلاً دارای برخی از رتبه بندی ها بوده است بهبود ببخشید ، بازدیدها افزایش می یابد زیرا رتبه بندی بهتر می شود .

اگر وب سایت شما کند است اما هیچ رتبه بندی صفحه اول ندارد ، با رفع مشکل سرعت صفحه ، احتمال داشتن صفحه یا صفحات در 10 موقعیت اول را افزایش می دهید.

4- توسط پاندا یا پنگوئن مورد اصابت قرار گرفتید

ممکن است یک مدیر وبلاگ یا وبلاگ نویس متوسط از Panda یا Penguin و اینکه این تغییرات الگوریتمی چه تاثیری بر موقعیت رتبه بندی و میزان مراجعه به وب سایت از Google دارند ، آگاهی نداشته باشند.

اگر این اولین بار است که این کلمات را می شنوید ، پس پیشنهاد می کنم این دو راهنمای سریع را از ویکی پدیا بخوانید: پاندا و پنگوئن

از نظر میزان ترافیک ، اگر توسط Panda یا Penguin یا هرگونه تغییر الگوریتمی دیگر مورد اصابت قرار بگیرید ، در این صورت شاهد کاهش چشمگیر بازدید از یک روز به روز دیگر خواهید بود.

شما می توانید گزارش Google Analytics خود را باز کرده و از تاریخ واقعی تغییر ترافیک مطلع شوید و مقایسه کنید با این صفحه که تاریخ های تغییر الگوریتم رتبه بندی Google را نشان می دهد.

در صورت وجود یک تاریخ تطبیق و بسته به تغییرات ، ممکن است مجبور شوید چندین اقدام برای بازیابی ترافیک خود انجام دهید.

این پاندا یا پنگوئن نبود اما هنوز ترافیک کافی ندارم ، چرا؟

اگر در شرایطی قرار دارید که وب سایت شما هرگز نتوانسته است تعداد قابل توجهی بازدید کننده به خود جلب کند ، شاید به این دلیل است:

  • هنوز جوان است (کمتر از 6 ماه سن دارد)
  • شما مطالب زیادی ندارید
  • شما برای تبلیغ وب سایت خود از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید
  • شما هر یک از این اشتباهات SEO را انجام می دهید
  • شما فقط در گرفتن ترافیک از موتورهای جستجو تمرکز می کنید بدون اینکه بدنبال منابع ترافیکی دیگری باشید .

5- شما یک شرکت SEO اشتباه استخدام کرده اید

متأسفانه این نیز اغلب اتفاق می افتد. وب پر از "شرکت های جستجوگر SEO" است که امیدوار کننده رتبه بندی صفحه اول است اما در واقعیت آنچه اتفاق می افتد این است که روش ها و تکنیک های آنها هر فرصتی را که وب سایت شما برای دریافت ترافیک ارگانیک دارد از بین می برد.

چگونه یک شرکت معتبر SEO انتخاب کنیم؟

من برخی از دستورالعمل های کلی در مورد چگونگی برون سپاری SEO با صرف هزینه زیاد را خلاصه کرده ام اما به عنوان یک قانون کلی ، هر چیزی را که قبل از بررسی مجدد ادعاهای خود در وب می خوانید ، باور نکنید.

نتیجه

هدف هر وب سایت کسب بازدید از موتورهای جستجو ، سایت های رسانه های اجتماعی ، بازدید مستقیم و غیره است.

وقتی این اتفاق نمی افتد احساس می کنید که وقت خود را از دست می دهید و به طور کلی ایمان به اینترنت را از دست می دهید.

میلیاردها کاربر اینترنت در اطراف کلمه وجود دارند و در حالی که این مقاله را می خوانید ، هزاران نفر در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی به جستجوی اطلاعات یا پاتوق می پردازند.

این واقعیت که هیچ یک از آنها (یا فقط چند نفر) از وب سایت شما بازدید نمی کنند ، این بدان معنی است که شما کار اشتباهی انجام می دهید.

به نظر من این می تواند به یکی از 5 دلیل توضیح داده شده در بالا باشد.

امیدوارم با خواندن این پست تا این مرحله ، ایده بهتری از آنچه ممکن است اشتباه انجام دهید ، داشته باشید و مهمتر از همه ، در مورد چگونگی وارونه کردن وضعیت فکر کنید.

parastoo بازدید : 344 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:07
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 9158
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی