loading...

ایران بلاگ

در این پست با 10 مهمترین شیوه SEO که Google و کاربران شما را راضی نگه می دارند ، می آموزید. دریابید که برای کسب احترام و توجه بزرگترین موتور جستجوی جهان چه کارهایی باید انجام دهید.

بهترین شیوه های Google SEO

بنابراین ، فرمول مخفی چیست که می تواند میلیون ها بازدیدکننده از Google داشته باشد و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از استانداردهای گوگل سئو تبعیت می کند؟

این 10 قانون را دنبال کنید:

در این پست با 10 مهمترین شیوه SEO که Google و کاربران شما را راضی نگه می دارند ، می آموزید. دریابید که برای کسب احترام و توجه بزرگترین موتور جستجوی جهان چه کارهایی باید انجام دهید.

بهترین شیوه های Google SEO

بنابراین ، فرمول مخفی چیست که می تواند میلیون ها بازدیدکننده از Google داشته باشد و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از استانداردهای گوگل سئو تبعیت می کند؟

این 10 قانون را دنبال کنید:

1. محتوای اصلی و منحصر به فرد

نمی دانم چند بار این عبارت "محتوای اصلی و منحصر به فرد" را خوانده ام و صادقانه بگویم ، مطمئن نیستم چند بار خودم آن را گفته ام.

این یک کلیشه در حال تبدیل شدن است اما اگر می خواهید در Google رتبه بالایی داشته باشید ، باید محتوای با کیفیت بالا ، اصلی و منحصر به فردی در وب سایت خود منتشر کنید.

اگر هیچ یک از موارد فوق صحیح نیست ، به جای هدر دادن وقت خود در سئو ، کار دیگری انجام دهید زیرا این اتفاق به طور واقعی رخ نخواهد داد.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد محتوا که قوانین فوق را برآورده می کند ، 10 نکته بازاریابی در محتوا را بخوانید اما به عنوان یک قاعده کلی ایجاد محتوای انگشت شست معمولاً بیشتر وقت خود را در وب سایت خود صرف می کنید.

می گویم 70٪ وقت شما به محتوا و 30٪ دیگر به کارهای دیگر اختصاص می یابد.

2. جذب محتوا

انتشار مطالب اصلی و منحصر به فرد اولین قدم است اما کافی نیست. محتوای شما بایستی متمایز باشد و تنها راه برای انجام این کار ، از طریق جذب کاربر است.

منظور من از تعامل کاربر ، نظر در سایت ، لایک ، توییت و غیره است.

چرا این مهم است؟

بیش از این واضح است که سیگنالهای اجتماعی (نظرات یک سیگنال اجتماعی نیز هستند) وقتی نوبت به رتبه بندی های گوگل می رسد ، نقش مهم تری بازی می کنند.

مثال زیر را در نظر بگیرید:

دو صفحه وب در وب سایت های مختلف ، برای یکی از موقعیت های برتر در Google SERPS برای یک کلمه کلیدی / موضوع خاص رقابت می کنند.

یکی از صفحات دارای 30 نظر ، 100 لایک و 42 توییت است و در صفحه دیگر هیچ نظری یا ذکر رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

مساله دیگر برابر است ، کدام یک از صفحات لیاقت رتبه بهتری دارند؟

من فکر می کنم جواب بیش از واضح است و دلیل این امر آن است که درگیری کاربر سیگنال رتبه بندی است که به گوگل می گوید صفحه خاص برای کاربران مهم است.

از آنجایی که موتورهای جستجو می خواهند در صفحات نتایج خود نشان دهند که به کاربران کمک می کند ، به احتمال زیاد صفحهای را که اثبات شده است (از طریق تعامل کاربر) مهم تر انتخاب می کنند.

3. عناوین و توضیحات خوب

اگر یک مورد وجود دارد که گوگل هر بار که در مورد سئو صحبت می کند از آن یاد می کند ، اهمیت داشتن کاشی ها و توضیحات خوب است.

من در مقاله نکات SEO و جزئیات من و نمونه های بیشتری دارم ، اما دستورالعمل های کلی عبارتند از:

  • عنوان ها باید کمتر از 70 نویسه باشند
  • توضیحات باید کمتر از 160 نویسه باشد
  • عناوین و توضیحات باید برای هر صفحه در وب سایت شما بی نظیر باشد
  • نیازی به عناوین یا توضیحات مربوط به کلمات کلیدی نیست
  • اگر می خواهید مشتریان محلی را بدست آورید ، عناوین و توضیحات خود را برای SEO محلی بهینه کنید

خواندن توصیه می شود:

  • نحوه ایجاد عناوین دوستانه SEO
  • توضیحات متا و سئو

4- مهارت خود را نشان دهید

این موضوع مجدداً با کیفیت محتوا مرتبط است اما اگر در مورد موضوعی متخصص هستید ، حتماً آن را در وب سایت خود نشان دهید.

Google به دنبال منابع قابل اعتماد است و اگر پیشینه یا تجربه حرفه ای شما را به عنوان "متخصص" در مورد یک موضوع تبدیل می کند ، باید آن را در وب سایت خود نشان دهید.

همچنین ، باید بدانید که وب دیگر ناشناس نیست ، بنابراین باید نشان دهید که چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و چرا خوانندگان / مشتریان / دنبال کنندگان شما باید به شما اعتماد کنند.

اگر بتوانید مردم را متقاعد کنید که به شما اعتماد کنند ، Google (و سایر موتورهای جستجو) نیز به شما اعتماد خواهند کرد.

5. هنگامی که سئو در صفحه می آید 100٪ نمره بگیرید

در صفحه SEO اصطلاحی است که همه کارهایی را که باید در وب سایت انجام شود به گونه ای است که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد.

داشتن یک وب سایت بهینه سازی سئو کار دشواری نیست و این اولین بررسی است که هنگام ارزیابی حضور کلی اینترنت خود باید انجام دهید.

می توانید وب سایت خود را در برابر لیست چک سئو در صفحه من مقایسه کنید تا ایده بهتری در مورد آنچه برای تغییر در جستجوگرها در صفحه ایجاد می کنید ، بدست آورید.

من سئو روی صفحه را مهمتر از همیشه می دانم و به همین دلیل پیشنهاد کردم که باید 100٪ سازگار باشید.

آنچه من همیشه به عنوان نمونه به مشتریانم می گویم موارد زیر است:

هنگام ساختن یک آسمان خراش ، قبل از شروع ساخت طبقه ها باید اطمینان حاصل کنید که دارای پایه های خوب و قوی هستید. سئو مناسب در صفحه اطمینان خواهد داد که مبانی وب سایت شما قبل از انجام هر نوع تبلیغی از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد.

6. هرگز دستورالعمل های مدیر وب گوگل را نقض نکنید

اگرچه گوگل سعی می کند در صورت نقض دستورالعمل های خود (از طریق کنسول جستجوی Google ) به وب مسترها بازخورد بدهد تا بتوانید اقدامات اصلاحی را انجام دهید ، بهتر است در وهله اول دستورالعمل های آنها را نقض نکنید.

از تجربه من ، نقض دستورالعمل های وب مستر زمانی اتفاق می افتد که شما با دستورالعمل ها آشنا نیستید ، بنابراین کاری انجام می دهید که آنها را نقض می کند بدون اینکه آن را بدانید و دوم اینکه می دانید که دستورالعمل ها را نقض می کنید اما این کار را انجام می دهید با این اعتقاد که این راه بیشتر شما را به دست می آورد ترافیک و نتایج سریعتر.

برای دوری از مشکلات ناخواسته می توانید مدتی را در خواندن دستورالعمل های مدیر وب گوگل بگذرانید و از تلاش برای میانبرها یا ترفندهای "خیلی خوب برای درست بودن" خودداری کنید که ممکن است در وب بخوانید.

صبور باشید و طبق قوانین آنها کارها را انجام دهید و نتایج خوب حاصل خواهد شد.

7. وب سایت خود را تازه نگه دارید

از بین همه موتورهای جستجو ، Google عاشق محتوای تازه و وب سایتهای به روز است. با ارائه مطالب با کیفیت بالا و به طور مرتب ، به Google دلیل دیگری برای تمایز وب سایت خود از رقابت بدهید.

طراوت محتوا یک عامل Google SEO است و این چیزی نیست که من فرض یا پیش بینی کنم بلکه در کلیه دستورالعمل های Google گنجانده شده است.

هر چند وقت یکبار باید وب سایت خود را به روز کنید ، به طاقچه ، رقابت و نوع محتوا بستگی دارد.

اگر به عنوان مثال وب سایت بررسی لپ تاپ را اجرا می کنید ، باید در مورد آخرین مدل ها نیز بررسی داشته باشید تا به Google نشان دهید که با جدیدترین نسخه های طاقچه خود همگام است.

8- ساختمان Spammy Link را فراموش کنید

هر وقت من در مورد Google SEO با مشتری صحبت می کنم و همه عوامل فوق را توضیح می دهم ، سوالی که همیشه می گیرم این است: "چه زمانی شروع به ایجاد لینک می کنیم؟ پاسخ من همیشه یکسان است: "در مورد ایجاد لینک را فراموش کنید ، ما در کمپین خود قصد ایجاد ساختمان پیوندی را نداریم".

گفتن این متن با برخی از کلمات ساده ، فکر کردن به گذشته است و نه تنها می تواند به وب سایت شما کمک کند تا رتبه های بهتری را در گوگل کسب کند ، بلکه می تواند صدمات بیشتری را نسبت به خوب به دست آورد.

آیا این بدان معنی است که گوگل از لینک ها به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کند؟ به طور قطع ، لینک های ورودی هنوز هم مهم هستند و در گوگل سئو نقش بسیار مهمی دارند اما آنچه شما می خواهید پیوندهای طبیعی است و نه پیوندهای ایجاد شده مصنوعی.

بهترین راه برای تمایز بین این دو روش زیر است: پیوند طبیعی توسط یک مدیر وبلاگ نویس یا بلاگر قرار داده شده است تا خوانندگان خود به آنها کمک کنند اطلاعات بیشتری درباره یک موضوع پیدا کنند یا به محتوای موجود خود ارزش افزوده دهند.

پیوند مصنوعی ایجاد شده ، هر چیز دیگری است که در تعریف یک لینک طبیعی قرار نمی گیرد.

بنابراین ، اگر شما به منظور به دست آوردن پیوند در بیوگرافی نویسنده خود در وب سایت با کیفیت پایین پست می کنید ، این یک لینک بد است. اگر پیوندهایی را با سایر وب مسترها پرداخت می کنید یا مبادله می کنید ، این نیز پیوند بدی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش جدید انجام پیوند در ساختمان (بدون نقض راهنمایی) این 2 مقاله را بخوانید

  • سئو چیست؟
  • چگونه ترافیک خود را بدون ایجاد لینک ایجاد کنید

9. تبلیغ در رسانه های اجتماعی

اگرچه رسما گوگل نمی گوید شبکه های رسانه های اجتماعی در چه حدی بر رتبه بندی تأثیر می گذارند ، اما بارها گفته اند که یکی از بهترین راه های تبلیغ یک وب سایت از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی است.

اگر ویدیوهای وب مستر گوگل آنها را دنبال کنید ، متوجه خواهید شد که موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی به عنوان یکی از مناسب ترین راه های تبلیغ یک وب سایت ، روز به روز بیشتر می شود.

فراموش نکنید که ارتقاء رسانه های اجتماعی همچنین باعث افزایش درگیری کاربر با محتوا ، ارتقاء آگاهی از برند می شود و به طور کلی روشی عالی برای اطلاع سایر وب مسترها در مورد محتوای شما و به دست آوردن پیوندهای طبیعی تر است.

10. با آخرین روند همگام باشید

یکی از راه های استفاده کامل از Google SEO این است که همگام با آخرین پیشرفت ها باشید. تیم با کیفیت آنها سالانه هزاران تغییر در الگوریتم خود ایجاد می کنند و شما باید برای جلوگیری از شگفتی های ناخوشایند ، مراحل آنها را دنبال کنید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما به روز است ، سرویس ممیزی سئو ما را امتحان کنید یا به نحوه انجام ممیزی سئو خود توجه کنید .

یادگیری اصلی

اگر می خواهید به گوگل سئو تسلط داشته باشید و غول جستجو را راضی نگه دارید تا از نتایج جستجوی آنها بازدید کننده بدست آورید ، باید توسط این کتاب بازی کنید.

در مورد ترفندهای آسان یا شیوه های کلاه غیر سفید را فراموش کنید ، چشم و گوش خود را به کسانی که می خواهید شما را باور کنند فراموش کنید که یک روش جادویی برای دور زدن الگوریتم گوگل وجود دارد و شروع به فکر کردن کنید که چگونه می توانید وب سایتی ایجاد کنید که چیزی برای بازدید کنندگان داشته باشد.

هنگامی که شما می توانید یک وب سایت ایجاد کنید که از آن متمایز باشد ، می توانید مطمئن باشید که از طریق Google یا بدون سئو ، ترافیک Google شروع می شود.

parastoo بازدید : 290 دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 18:12
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 9118
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی