loading...

ایران بلاگ

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید Amazon را به عنوان کانال فروش محصول خود در نظر بگیرید. با تبدیل شدن به مکانی برای خرید آنلاین و تحقیق در مورد محصولات تبدیل شده است ، به عنوان مردم کشف می کنند که آمازون ارائه کرده است. در حقیقت ، مردم در مقایسه با گوگل ، دو بار در آمازون تحقیق می کنند و به موتور جستجو می پردازند تا بتوانند پول خود را بدست آورند.

آمازون یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر سایت خرید آنلاین شما برای کمک به تولید درآمد اضافی است. خریداران می توانند مارک شما را کشف کرده و از طریق حساب های آمازون خود به راحتی خرید کنند. با توجه به این نکات ، زمان آن است که استراتژی بازاریابی خود را در آمازون شروع کنید. در اینجا کتاب راه حل نهایی بازاریابی آمازون برای کمک به شما در موفقیت است.

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید Amazon را به عنوان کانال فروش محصول خود در نظر بگیرید. با تبدیل شدن به مکانی برای خرید آنلاین و تحقیق در مورد محصولات تبدیل شده است ، به عنوان مردم کشف می کنند که آمازون ارائه کرده است. در حقیقت ، مردم در مقایسه با گوگل ، دو بار در آمازون تحقیق می کنند و به موتور جستجو می پردازند تا بتوانند پول خود را بدست آورند.

آمازون یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر سایت خرید آنلاین شما برای کمک به تولید درآمد اضافی است. خریداران می توانند مارک شما را کشف کرده و از طریق حساب های آمازون خود به راحتی خرید کنند. با توجه به این نکات ، زمان آن است که استراتژی بازاریابی خود را در آمازون شروع کنید. در اینجا کتاب راه حل نهایی بازاریابی آمازون برای کمک به شما در موفقیت است.

تبلیغات در آمازون

تبلیغات در آمازون

بسیاری از شرکت ها متوجه نیستند که آمازون یک بستر تبلیغاتی را ارائه می دهد که محصولات شما را به پایگاه مشتری گسترده خود عرضه می کند. این تبلیغات تبلیغاتی محصولات آمازون از PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) استفاده می کنند ، و این امکان را برای شما فراهم می کند که براساس خریداران دستگاه از شما استفاده کند. کاربران دسک تاپ تبلیغات را در بالا ، در کنار یا زیر نتایج جستجو مشاهده می کنند ، در حالی که تبلیغات موبایل در زیر نتایج جستجو ظاهر می شوند. همچنین می توانید بدون در نظر گرفتن دستگاه ، در صفحات جزئیات محصول ظاهر شوید.

آمازون کمپین های اتوماتیک و دستی را ارائه می دهد. بهتر است از یک کمپین اتوماتیک شروع کنید زیرا می توانید بودجه ای را انتخاب کنید تا کلمات کلیدی انتخاب شده توسط آمازون برای دسته شما ایده آل باشد. از آنجا ، می توانید با استفاده از کلمات کلیدی بهترین عملکرد از کمپین اتوماتیک خود ، یک کمپین دستی تنظیم کنید.

آمازون قرار دادن تبلیغات خود را بسیار آسان می کند ، اما انجام برخی از تمرین و تجزیه و تحلیل است. همانطور که گفته شد ، هدف قرار دادن خودکار آنها به شما کمک می کند با استفاده از الگوریتم های جستجوی خود بهترین کلمات کلیدی را برای تبلیغات خود پیدا کنید. سپس می توانید یک پیشنهاد پیش فرض مسطح را برای کلمات کلیدی خود استفاده کنید ، که به نوبه خود داده هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا ببینید چگونه هر کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید انجام می شود.

شما باید حداقل برای چند هفته داده ها را ردیابی کنید ، بنابراین می توانید ارزیابی کمپین هدفگذاری خودکار خود را شروع کنید. می توانید انتخاب کنید که کلمات کلیدی موثرترین برای فعالیتهای دستی شما هستند. پس از تنظیم کمپین های دستی ، می توانید متناسب با بودجه خود ، تعدیل پیشنهادات را شروع کنید. این کار مدتی طول خواهد کشید تا بخواهید به تماشای داده ها ادامه دهید تا تعیین کنید چگونه کارها برای شما انجام می شود. شما می توانید برای یافتن نقطه شیرین ، هم تست کلمات کلیدی و هم مبلغ پیشنهاد خود را ادامه دهید.

با استفاده از تجزیه و تحلیل رقبا

رقابت آمازون می تواند شدید باشد. می توانید از تجزیه و تحلیل رقبا استفاده کنید تا ببینید رقابت در گروه شما چطور است. با چک کردن صفحات رقیب خود می توانید آنچه در حال حاضر در بازاریابی کار می کند را مشاهده کنید:

  • نظرات مشتری: هیچ چیز دقیقتر از اظهارنظرهایی که در صفحات رقبا خواهید یافت ، نیست. از بسته بندی تا قیمت ، هر آنچه شما نیاز دارید را می توانید در بررسی ها کشف کنید. بررسی های منفی اغلب می توانند بهترین بینش را ارائه دهند زیرا می توانید نگاهی اجمالی به آنچه که مشتریان دوست ندارند ، داشته باشید. با اجتناب از این مشکلات ، پیشروی بازی خواهید بود.
  • به روزرسانی های رقبا: صفحات رقیب را انتخاب کنید تا به آنها توجه کنید و مشخص کنید آیا رقبای شما در حال به روزرسانی در محتوای خود هستند یا خیر. این می تواند تصاویری باشد که ممکن است آنها متناسب با فصل یا اطلاعات اضافی برای جزئیات محصولشان به روز شوند. این تغییرات کوچک می تواند سرنخ هایی باشد که آنها سعی می کنند توجه بیشتری به آنها جلب کنند یا براساس بررسی ها و سایر فرم های بازخورد ، خواسته های مشتریان خود را برآورده کنند. شما می توانید از تغییرات آنها برای به دست آوردن سرنخ هایی استفاده کنید که در آن می توانید پیشرفت هایی را انجام دهید تا رقابت باقی بمانید.
  • Cross Promotion Ops: به دسته های مکمل نگاه کنید تا به دنبال فرصت های تبلیغاتی متقابل باشید. نظرات مشتری را بخوانید تا ببینید که آیا آنها به چیزی اشاره می کنند که نشان می دهد علاقه مند به محصول شما هستند یا خیر. همچنین اغلب می توانید در مورد چگونگی یافتن محصولی نظری بیابید ، که می تواند در تلاشهای محتوایی شما کمک کند. تبلیغات متقابل یک استراتژی است که می توانید مانند قرار دادن آسان وسایل در خط چک از آن استفاده کنید.
  • اقدام کنید: به دنبال فرصتهایی مانند رقبا باشید که اقدام به فروش کرده اند. این می تواند فرصتی برای شما باشد که تغییر قیمت را برای جذب مشتری خود ایجاد کنید. شما همچنین می توانید تبلیغات را افزایش دهید تا به مشتریان خود اجازه دهید ببینند کالاهای مورد نیاز شما را دارند و آماده ارسال هستند.

تنظیم قیمت مناسب

تنظیم قیمت مناسب

هدف از فروش در آمازون این است که محصولات خود را وارد "Buy Box" کنید. جعبه خرید در صفحه لیست محصولات قرار دارد و اولین قدم در روند پرداخت است. به دلایل زیادی مشکل است. نه تنها شما باید در یک بازار آزاد رقابتی باشید که باعث می شود پیدا کردن قیمت بهتر به یک خرید سریع برای مشتریان تبدیل شود ، بلکه باید توافق نامه فروش آمازون را نیز دنبال کنید. بند برابری آنها بیان می کند که شما نمی توانید در هر کجای دیگر از جمله کانالهای خود ، قیمت کالای پایین تری و قیمت کل را ارائه دهید

ابزار «قیمت گذاری خودکار» آمازون به شما امکان می دهد تنظیماتی را انتخاب کنید که قیمت شما را به روز کند ، بنابراین همیشه تعداد سری سنت ها پایین ترین قیمت را در آمازون ضرب می کنند. این باعث می شود که شما در خرید جعبه برنده شوید و همچنین در هنگام ضرب و شتم قیمت خود می توانید هشدار دهید. همچنین می توانید از تبلیغات برای افزایش دید و بررسی بهتر استفاده کنید ، این کاری است که می توانید بصورت چرخشی انجام دهید زیرا نمی خواهید همیشه با تخفیف بفروشید.

آمازون به شما امکان می دهد تا هنگام ایجاد اولین آمازون ، در تبلیغات شرکت کنید تا صفحات خود را ایجاد کنید. پیشنهادهایی مانند معاملات لایتنینگ می تواند به فروش کمک کند و به نوبه خود تولید آن بررسی های بسیار مورد نیاز را انجام دهد. معاملات رعد و برق در سراسر آمازون از جمله صفحه نخست روز و معاملات امروز مشاهده می شود. آنها محدود به یک معامله برای هر مشتری هستند.

همچنین می توانید در برنامه انتخاب اولیه آمازون شرکت کنید و در آنجا مشتریان تصادفی را انتخاب کنید و پاداش نوشتن یک بررسی را نیز به شما ارائه می دهد. مشتریان باید محصولاتی را که در این برنامه گنجانده شده است خریداری کنند. مطمئناً اگر تصمیم به نوشتن نظرات منفی بگیرند ، آتش بس است. با این حال ، آمازون اجازه نمی دهد تا مشتریانی که در گذشته پاداش های نادرست یا سوء استفاده کننده ای را ارائه داده اند ، شرکت کنند. اگر به محصول خود اطمینان دارید ، این یک راه عالی برای بیرون کشیدن این کلمه است.

لیست محصولات در یک نگاه

شما در حال خرید و فروش سریع هستید که می خواهید بهترین محصول را با بهترین قیمت در حال حاضر پیدا کنید. می توانید با نکات زیر این تجربه را در یک نگاه ارائه دهید:

  • از یک عنوان واضح استفاده کنید ، بنابراین آنها می دانند چه چیزی را ارائه می دهید ، مارک ، چگونگی پاسخگویی به نیازهای آنها و UVP را ارائه می دهد.
  • از نقاط گلوله ای منفرد استفاده كنید كه در نقاط فروش و مزایای آن ترجیحاً در همه قسمتهای بالاتر قرار دارد ، بنابراین پیمایش لازم نیست.
  • از تصاویر چشمگیر با تصویر اصلی به عنوان ستاره و تصاویر اضافی استفاده کنید که زاویه ها و کاربردهای مربوطه را در هنگام انجام این کار نشان دهند. همچنین می توانید در صورت کاربرد مواد یا دستورالعمل ها را روی جعبه نمایش دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که از صدای برند خود در توضیحات محصول خود مطابق با قانون کوتاه و شیرین استفاده می کنید. تا آنجا که ممکن است به آنها بگویید که چرا آنها به این محصول احتیاج دارند و چرا اکنون به آن احتیاج دارید.
  • از جای پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید و فضای آن را می گیرد و می تواند در نتایج جستجو تداخل داشته باشد.
  • برای پاسخ به سؤالات و نظرات مشتریان از صفحات خود بازدید کنید ، زیرا مردم متوجه تلاش شما خواهند شد و این می تواند به اعتماد سازی کمک کند.

نظر را بخواهید

ساده ترین راه برای مشتری برای تصمیم گیری در مورد اعتماد به نفس ، خواندن بررسی ها است . شما می توانید با ارسال ایمیل پیگیری به مشتریانی که سفارشات خود را ارائه داده اند ، نظرات را ترغیب کرده و از نظرات منفی خودداری کنید. آمازون قوانینی در رابطه با این فرآیند دارد از جمله اینکه شما نمی توانید تبلیغات یا پیام های بازاریابی را در ایمیل خود اضافه کنید یا پیوندهایی به وب سایت های دیگری از آمازون درج کنید.

همچنین نمی توانید بیرون بیایید و خواهان ایجاد انگیزه برای بررسی مثبت باشید. با این حال ، این یک روش عالی برای تأیید سفارش دریافت شده است و از آنها بخواهید که بازخورد خود را ترک کنند. یادداشت دوستانه با تشکر از آنها در ترغیب آنها به ارائه نظرات مثبت کمک خواهد کرد. همچنین ، می توانید از آنها بخواهید که مستقیماً به شما بازخورد منفی دهند تا از انتشار آن در جایی که دیگران می توانند آن را بخوانند ، جلوگیری کنند.

بازاریابی خود را به اشتراک بگذارید

بازاریابی خود را به اشتراک بگذارید

صفحات آمازون خود را از کانال های بازاریابی خارجی خود حذف نکنید. عشق را به اشتراک بگذارید و از محتوای آنلاین خود استفاده کنید تا به لیست های آمازون نیز هدایت شوید. شما می توانید برخی از آزمایشات را انجام دهید تا کمی استراتژیک تر شوید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که از بهترین کانالهای متناسب با سایت خود و بهترین ها برای رانندگی در آمازون استفاده می کنید. شما می توانید کار با تأثیرگذار را در نظر بگیرید زیرا آنها محتوای ارزشمندی را تولید می کنند که می توانند به صفحات شما پیوند دهند. آنها همچنین اگر شخصی را به سمت آمازون سوار کنند ، کمیسیون دریافت می کنند و انگیزه بیشتری برای پیوند دادن به محصولات شما ایجاد می کنند.

آمازون دنیایی از فرصت را ارائه می دهد که در آن می توانید مشتری های جدیدی پیدا کرده و محصولات قابل اطمینان را تحویل بگیرید. شما همچنین می توانید با استفاده از تبلیغات تبلیغاتی محصولات آمازون ، از پایگاه مشتری گسترده آنها استفاده کنید . اگرچه هیچگاه تضمینی برای رسیدن به اهداف خود حاصل نمی شود ، پیروی از این راهنما به شما در داشتن بهترین شانس در موفقیت کمک می کند.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

parastoo بازدید : 268 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:29
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 9137
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی