loading...

ایران بلاگ

بازاریابی محتوا دیگر استراتژی جدیدی نیست که فقط بازاریاب های آگاه در مورد آن فکر می کنند. درعوض ، این یک استراتژی بازاریابی است که هر شرکتی باید بخواهد در صورت رقابت باقی بماند ، از آن استفاده کند . این در مورد صنایع ، مشاغل و سازمانها از هر اندازه صادق است.

با این حال ، تعداد کمی از شرکت ها می دانند که چگونه آن را انجام دهند ، و حتی کمتر کسی می داند که چگونه این کار را به خوبی انجام دهد. این امر دنیایی از فرصت را برای بازاریاب مطالب باهوش محتوا فراهم می کند. اگر شما علاقه مند به یک بازاریاب محتوا هستید ، تعدادی مهارت وجود دارد که می توانید بر روی آنها تمرکز کنید تا بتوانید رزومه کاری خود را از بین ببرید.

بازاریابی محتوا دیگر استراتژی جدیدی نیست که فقط بازاریاب های آگاه در مورد آن فکر می کنند. درعوض ، این یک استراتژی بازاریابی است که هر شرکتی باید بخواهد در صورت رقابت باقی بماند ، از آن استفاده کند . این در مورد صنایع ، مشاغل و سازمانها از هر اندازه صادق است.

با این حال ، تعداد کمی از شرکت ها می دانند که چگونه آن را انجام دهند ، و حتی کمتر کسی می داند که چگونه این کار را به خوبی انجام دهد. این امر دنیایی از فرصت را برای بازاریاب مطالب باهوش محتوا فراهم می کند. اگر شما علاقه مند به یک بازاریاب محتوا هستید ، تعدادی مهارت وجود دارد که می توانید بر روی آنها تمرکز کنید تا بتوانید رزومه کاری خود را از بین ببرید.

نقش مهیج

بازاریابی محتوا بر ایجاد محتوای آنلاین با ارزش متمرکز است که همچنان برای مصرف کنندگان مرتبط خواهد بود. این هدف برای جذب مشتری و حفظ مخاطبی است که به اطلاعات وابسته شود. محتوا می تواند به هر نوع اطلاعات از جمله وبلاگ ها ، مقالات ، فیلم ها ، پست های رسانه های اجتماعی ، تصاویر ، روزنامه های سفید ، مطالعات موردی و موارد دیگر مراجعه کند.

بازاریابان محتوا یک هدف استراتژی محتوا را با هدف برانگیختن و حفظ علاقه به یک برند ، محصول ، خدمات یا حتی یک دلیل ایجاد می کنند. شما می توانید در یک سازمان موقعیتی را برای ایجاد محتوای اختصاصی برای نیازهای خود داشته باشید یا برای یک سرویس بازاریابی محتوا کار کنید و برای چندین مشتری محتوا تهیه کنید. در قلب این موقعیت ، شما به مهارت های نوشتاری بسیار خوبی نیاز خواهید داشت ، بلکه درک کاملی از مصرف کنندگان ، عادات آنلاین ، آنالیز و درک عمومی از بسیاری از سیستم عامل های مورد استفاده در صنعت خواهید داشت.

بسته به اهداف شخصی شما ، حرفه شما می تواند در بسیاری از مناطق مختلف شکوفا شود. با این حال ، نرخ رشد در صنعت به شما امکان می دهد اهداف بلند و باری را تعیین کنید ، به طوری که 51٪ از شرکت ها پیش بینی می کنند برای نظارت بر بازاریابی محتوای خود در سال 2017 نیاز به یک مجری دارند. این افزایش 42٪ از سال 2016 است و این تعداد همچنان ادامه خواهد داشت . این یک نشانه واضح است که فضای پیشرفت در این صنعت وجود دارد.

بهره وری: ارزش خود را نشان می دهد

بهره وری: ارزش خود را نشان می دهد

بازاریابان محتوا زیر تولید اسلحه هستند تا بتوانند تولید کنند ، و محتوای ارزشمندی را ارائه می دهند که مردم می توانند از آنها استفاده کنند. به گفته جان رمپتون ، بنیانگذار تقویم ابزار تولید ، تقریباً در مورد هر کسی می تواند محتوا تولید کند ، اما تعداد بسیار کمی می توانند این کار را به صورت مؤثر انجام دهند. رمپتون می گوید: "شرکت ها و اشخاصی که بازاریابی محتوا را به صورت ناگهانی انجام می دهند ، معمولاً آن را ناکارآمد می دانند و اغلب از این امر امتناع می کنند." اگر بتوانید اثبات کنید که ارائه دهنده محتوای تولیدی هستید ، حرفه ای در بازاریابی محتوا می تواند سودآور باشد.

مهارت های مورد نیاز برای پایدار بودن عبارتند از:

  • ایده آل محور: بازاریابان محتوا باید زرادخانه ای از ایده ها داشته باشند. شما باید بتوانید طرحی را تهیه كنید كه همچنان به تولید ایده های جدید برای موضوعات و موضوعاتی بپردازد كه مخاطب شما را درگیر خود كند.
  • برنامه ریزی: برنامه ریزی برای چه چیزی و چه زمانی از محتوا به همان اندازه مهم است که خود محتوا ایجاد کند . شما باید درک کنید که چقدر مواد کافی است ، بنابراین مخاطبان خود را علاقه مند می کنید. خوانندگان شما هرگز نباید بخوانند تا اطلاعات شما را بخوانند. برنامه شما باید مباحثی را که شما پوشش خواهید داد و زمان ارسال مطالب خود را شامل می شود ، و باید برنامه ای را که ارائه کرده اید دنبال کنید.
  • تمرکز : برای نوشتن مطالب عالی ، شما نیاز به تمرکز دارید. برنامه شما باید با زمان مقرر در جایی که می نشینید و می نویسید ، دنبال شود. با مدیریت زمان خود عاقل باشید ، و خواهید یافت که برنامه خود را برای برنامه ریزی کامل کنید.
  • مهارت های نمایندگی: درک اینکه چه زمانی زمان واگذاری است برای کمک به ادامه برنامه شما ضروری است. اگر شما بیش از حد مشغول نوشتن هستید ، پس برون سپاری یا استخدام نویسنده معنی خوبی دارد. این تعداد کارگردان یا VP متولد شده است. آنها نیاز به رشد را دیدند ، به آن پرداخته و این امر را عملی کردند.
  • خردمندانه توزیع کنید: در صورت یافتن محتوای شما برای کسی فایده ای ندارد. نقش شما همچنین باید طرحی را شامل شود تا محتوای شما متوجه شود. این امر راه های بسیاری را از همکاری با دیگر رهبران فکر در صنعت شما گرفته تا اهرم حساب های رسانه های اجتماعی شما را شامل می شود. بیشتر از همه شما باید SEO را درک کنید .

مهارت های یک بازاریاب محتوای موفق

بازاریابی محتوا به طور مداوم در حال تحول است. اگرچه شما به عنوان نویسنده مهارت های اصلی خود را دارید ، اما گفتن یک داستان تنها یکی از جنبه های کار است. بازاریابان محتوای موفق توانایی های زیر را به اشتراک می گذارند:

  • گرایش های فنی: اگر بتوانید مهارت های نوشتاری عالی را با مهارت های فنی تلفیق کنید ، نسبت به این رقابت نتیجه ای خواهید گرفت. یک شروع خوب برای آشنایی با سیستم عامل های رایج مانند وردپرس است. همچنین باید به دنبال دوره های SEO ، HTML ، Google Analytics ، CSS ، تولید تقاضا و کد نویسی باشید. قادر به پاسخگویی به سؤالات و درک بحث در مورد همه یا تنوع خوبی از این مناطق هنگام مصاحبه برای موقعیت های بازاریابی محتوا ، مفید واقع می شوید. دوره های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید برای اضافه کردن مهارت های فنی به رزومه خود استفاده کنید. همچنین می توانید حساب هایی مانند Google Adwords ایجاد کنید تا بتوانید تمرین خاصی کسب کنید.
  • خلاقیت : فرد دور و نزدیک یک بازاریاب محتوای عالی ایجاد می کند زیرا می تواند از زوایای مختلف به کار نزدیک شود. خلاقیت محرک محتوا حتی در خشک ترین صنایع است. شما باید بتوانید افراد را با استفاده از ترکیبی از رویکردهای خلاقانه که هم بصری و هم متنی است ، درگیر کنید.
  • برندسازی: اگر می توانید با توسعه برند در زیر کمربند خود به بازاریابی محتوا بیایید ، جنبه استراتژیک تری برای مهارت های خود ارائه خواهید کرد. این با مهارت های خلاقانه همراه است و می تواند در کارفرمایان بالقوه که بیش از مهارت نوشتن ارائه می دهند به شما نشان دهد. همچنین به برنامه ریزی استراتژی محتوا کمک خواهد کرد.
  • تحقیق: تنها راه برای ایجاد محتوا تحقیق ، تحقیق و تحقیقات دیگر است. اما پژوهش در خدمت هدف دیگری است. این به شما می آموزد که چگونه افراد دیگر به دنبال اطلاعاتی که می دهید می خواهند. هر جستجویی که برای محتوای خود انجام دهید ، درسی است که در سئو آموخته اید. مهارتهای پژوهشی شما ثابت خواهد کرد که شما می دانید چگونه محتواهایی را که نیاز دارید برای مشتری خود ایجاد کنید ، و همچنین چگونه می توانید نقاط درد را که با محتوا ایجاد می کنید ، شناسایی کنید. شما همچنین برای تحقیق در مورد رقبای خود و همچنین نحوه استفاده و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان و نیاز به مهارت های تحقیقاتی نیاز دارید.
  • ایجاد نام تجاری خود : ایجاد یک حضور آنلاین از طریق شخصی شما ، کاری طولانی را برای نشان دادن کارفرمایان بالقوه انجام می دهد. داشتن حساب های فعال در رسانه های اجتماعی به پروفایل مهارت های شما کمک می کند. صفحه LinkedIn شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ارسال بلاگهای مرتبط با صنعت و سایر پست ها به شما در راه اندازی یک متخصص صنعت کمک می کند. نشان دادن اینکه شما پیروان خود دارید ، درباره آنچه می توانید برای صفحات رسانه های اجتماعی کارفرمایتان انجام دهید ، صحبت می کند.

روز شما به عنوان یک بازاریاب محتوا

شغل بازاریاب محتوا از شرکت به شرکت دیگر متفاوت است. با این حال ، بسیاری از نقش ها و وظایف متداول که بیشتر بازاریابان محتوا از آن مشترک هستند عبارتند از:

  • استراتژی: در اکثر موقعیت ها ، شما یک استراتژی محتوا تهیه خواهید کرد و اهداف قابل اندازه گیری را برای اطمینان از عملکرد برنامه خود تعیین خواهید کرد. شما نوع محتوایی را که شما (یا تیم خود) ایجاد خواهید کرد ، در کجا و چه زمان منتشر می کنید و چگونگی پیوند آن با اهداف شرکت را تعیین می کنید.
  • شناسایی اهداف: برای تولید محتوای عالی ، باید مخاطبان خود را درک کنید. همدلی از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین می توانید درک کنید که مخاطبان شما از کجا می آیند و به سؤالات آنها پاسخ دهند.
  • تحقیقات: این کار زمان زیادی را می طلبد زیرا شما باید روندها را بررسی کنید ، فرصت ها را شناسایی کنید و به دنبال سوراخ هایی در محتوای ارائه دهنده رقبای خود باشید. از آنجا که محتوا برای موفقیت کافی باید منحصر به فرد باشد ، اغلب ایده خوبی است که با تیم فروش یا بخش خدمات مشتری خود کار کنید تا اطلاعاتی را دریافت کنید که مختص نیاز مشتریان شما باشد. و البته ، شما همچنین برای اطمینان از کارآیی SEO خود ، وقت خود را صرف تحقیق در کلمات کلیدی می کنید.
  • برنامه ریزی: یک بازاریاب محتوای مؤثر از تقویم محتوا استفاده می کند و قصد دارد تا در بالای وظایف خود عمل کند. شما موضوعات مورد نظر خود را برای پوشش دادن آماده خواهید کرد ، آنها را به صورت استراتژیک در تقویم خود برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که بیش از حد از همان اطلاعات زیاد استفاده نمی کنید. چرخش اطلاعات ، خنثی کردن وبلاگ های قدیمی تر و جستجوی ایده های جدید همه بخشی از این طرح است. همچنین می توانید با ترکیبی از ویدیو ، سرمقاله ، وبلاگ ها ، الگوهای رفتاری و اینفوگرافیک موارد را تغییر دهید.
  • Brainstorming: یک تیم با محتوای خوب ، زمان زیادی را صرف طوفان مغزی می کند تا به تولید بهترین کیفیت مطالب ادامه دهد. این یک فرایند خلاق است که آب میوه ها را در خود نگه می دارد و باعث می شود تا مردم نسبت به موضوعی که به آنها می پردازند شور و شوق کنند.
  • نوشتن و ویرایش: بسته به سطح شما ، می توانید انتظار داشته باشید که زمان کمی برای نوشتن یا حداقل ویرایش مطالب بگذارید. شما یا این کار را خودتان انجام خواهید داد یا تیمی از نویسندگان را به صورت داخلی و مستقل تحت نظارت خواهید داشت که کارشان به بررسی نیاز دارد. اگر شما یک گروه از نویسندگان داشته باشید ، به کار و مدیریت کار اختصاص می دهید.
  • تجزیه و تحلیل: شما می توانید برای اطمینان از عملکرد برنامه خود ، معیارها را ارزیابی کنید. شما داده ها را مرور کرده و محتوای خود را براساس آنچه یاد می گیرید تنظیم خواهید کرد. این است که اطمینان حاصل کنید که بهترین ROI را از برنامه خود دریافت خواهید کرد.

افکار نهایی

روز شما به عنوان یک بازاریاب محتوا

بازاریابی محتوا هنوز یک حرفه نسبتاً جدید است که فرصت کافی برای رشد را فراهم می کند. این که آیا شما نویسنده هستید ، فارغ التحصیل اخیر هستید یا به دنبال تغییر شغلی هستید ، بازاریابی محتوا راه حل مناسبی برای خود مبتکر است که از روی قلب خلاق است.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

parastoo بازدید : 288 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:23
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 9139
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی