loading...

ایران بلاگ

عصر دیجیتال نحوه انجام ارتباط B2B را تغییر داده است. این شامل این است که چگونه می توانید محصولات خود را با موفقیت به بازار عرضه کنید. با پیشرفت مداوم فن آوری ، بازاریابی دیجیتال به یک رویکرد "روان" نیاز دارد.

برای برآورده کردن انتظارات مخاطبان خود باید آماده سازگاری با تغییرات باشید. استراتژی های بازاریابی دیجیتالی خاصی وجود دارد که هر شرکت باید در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود قرار دهد.

تأثیر فناوری بر نحوه عملکرد مشاغل جدید نیست. همیشه به همان طریق بوده است. با این حال ، آنچه امروز متفاوت است سرعت در حال تغییر فناوری است.

عصر دیجیتال نحوه انجام ارتباط B2B را تغییر داده است. این شامل این است که چگونه می توانید محصولات خود را با موفقیت به بازار عرضه کنید. با پیشرفت مداوم فن آوری ، بازاریابی دیجیتال به یک رویکرد "روان" نیاز دارد.

برای برآورده کردن انتظارات مخاطبان خود باید آماده سازگاری با تغییرات باشید. استراتژی های بازاریابی دیجیتالی خاصی وجود دارد که هر شرکت باید در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود قرار دهد.

تأثیر فناوری بر نحوه عملکرد مشاغل جدید نیست. همیشه به همان طریق بوده است. با این حال ، آنچه امروز متفاوت است سرعت در حال تغییر فناوری است.

با پیشرفت روزافزون فن آوری جدید ، اطمینان حاصل کنید که در ارتباط با مشتریان به روشی که انتظار می رود ، ضروری است.

در اینجا 6 استراتژی موفقیت آمیز وجود دارد که در صورت تمایل به دستیابی به مشتریان امروزی باید با آنها سازگار شوید.

تا سال 2020 ، مدیران پیش بینی می کنند تقریبا نیمی از درآمد آنها توسط بازاریابی دیجیتال رانده می شود در حالی که 56٪ از مدیران عامل شاهد پیشرفت های دیجیتالی خود در بهبود سود بودند - Forrester & Gartner

1. وب سایت

وب سایت به هیچ وجه یک مکاشفه نیست. وب سایت های مربوط به مشاغل داده شده است. با این حال ، تغییر روند به این معنی است که شما باید رفتار خود را تنظیم کنید و آن را فراموش کرده و برای سایت خود تغییر دهید. امروزه وب سایتها عملاً در حال زندگی ، موجودات تنفسی هستند و به پرورش نیاز دارند. شما باید اطمینان حاصل کنید که ضمن ارائه راه حلهایی برای مشتریان بالقوه ، تخصص شما را نشان می دهد.

وب سایت شرکت شما باید یک منبع صنعتی باشد که مشتریان را درگیر خود کرده و تجربه ای آموزنده و سرگرم کننده را برای آنها فراهم می کند. این به آنها امکان می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنند. همچنین باید ابزاری را برای شما فراهم کند که داده هایی را از جمله راهنمای فروش جمع آوری کند.

وب سایت B2B باید:

  • با مخاطب مورد نظر خود متناسب باشید
  • پاسخگو موبایل باشید
  • برای دریافت قیمت گذاری ، برنامه نمایش نسخه ی نمایشی ، درخواست یک کاغذ سفید و غیره از طریق تماس با ما تماس بگیرید
  • توصیف های به روز را به نمایش بگذارید
  • تمام صفحات رسانه اجتماعی خود را برجسته کنید
  • از اطلاعات صنعت قابل استفاده برخوردار باشید
  • بطور منظم ارزیابی و به روز می شود

تحقیقات B2B تمایل به فرایندی طولانی دارد که احساسات کمی در آن دخیل نیست. وب سایت شما با تشریح چگونگی حل نقاط درد بهتر از رقابت ، فرایند کشف را آسانتر می کند.

2. SEO و محتوا

محتوا و سئو

بدون جستجوگرها ، مراجعه به سایت شما غیرممکن است. بدون بازدید کنندگان ، نمی توانید تجارت خود را توسعه دهید. SEO به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا شما را پیدا کنند و شما را در رتبه بندی بالاتر کند. سئو پیچیده است ، و به نفع شماست یا شخصی را استخدام کنید تا در بهبود سئو خود کمک کند یا با شرکتی همکاری کنید که بتواند این کار را برای شما انجام دهد. آنها می توانند مؤثرترین عبارات کلمات کلیدی را برای کمک به موتورهای جستجو در یافتن سایت شما تهیه و استفاده کنند.

شما همچنین می خواهید برای بهبود سئو ، به سایر روش های بازاریابی نیز نگاه کنید. ایجاد یک وبلاگ در وب سایت شما امری ضروری است زیرا این امر نه تنها به بهبود سئو کمک می کند بلکه به شما در ایجاد یک رهبر فکر در صنعت کمک می کند. تخصص شما ضمن کمک به شما در جذب مشتری جدید به سایت خود ، دنیای دانش را برای مشتریان خود فراهم می کند. به خاطر داشته باشید که چرخه B2B تمایل به کشیدن دارد. اگر می توانید با محتوا قوی ، مشتریان را به سایت خود برگردانید ، احتمالاً اعتماد به نفس خود را جعل می کنید ، که به نوبه خود می تواند آنها را به انتهای قیف تبدیل تبدیل کند.

همچنین می توانید در جستجوی فرصت های مشاغل خارجی و مقاله های مهمان باشید که می توانند به وبلاگ و وب سایت های خود بازگردند. این تکنیک برای افزایش آگاهی از محتوای خود شما کار می کند و یک استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال است.

ویدئو همچنین جزء عظیمی از محتوا است که فرصت های زیادی برای درگیر کردن و حتی آموزش مخاطبان شما دارد. مردم به ویدیو واکنش مثبت می دهند زیرا این امر چهره ای را به برند شما می بخشد. انواع دیگر مطالب می توانند شامل اینفوگرافیک ، کتابهای الکترونیکی ، برگه های سفید و مطالعات موردی باشند.

3. ادغام

برای به دست آوردن بیشترین دردسر در بازاریابی ، ادغام تلاشهای بازاریابی آنلاین و آفلاین یک ضرورت است. می توانید با تمرکز بر روی خدمات بهتر مشتری ، این دو را با هم یکپارچه کنید.

اطمینان از اینکه همیشه راهی برای دستیابی به شما وجود دارد ، پشتیبانی آفلاین مردم را که هنوز میل می کنند فراهم می کند. می توانید افراد را از طریق تبلیغات چاپی ، رادیو و تلویزیون به وب سایت ، رسانه های اجتماعی و صفحات زمینی خود ارسال کنید.

همچنین ، صفحات فرود یک منبع عالی برای اندازه گیری موفقیت تبلیغات آفلاین است.

4- رسانه های اجتماعی

این ممکن است وسوسه انگیز باشد که از استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B خودداری کنید. این کار بسیار فشرده است و به فکر می کند که بازدید کنندگان را درگیر خود می کنید ، فکر می کند. با این حال ، رسانه های اجتماعی از بین نمی روند و سیستم عامل های جدید مانند اینستاگرام از محبوب ترین فیس بوک قدیمی محبوب تر می شوند.

برای B2B ، اینستاگرام عالی است ، اما فیس بوک همچنان به ارزش خود ادامه می دهد. یکی از ساده ترین راه های استفاده از رسانه های اجتماعی ، اهرم محتوای وبلاگ شما است. پستهایی که آنها را به سمت محتوای مفید هدایت می کند ، ضمن کمک به تلاشهای SEO شما ، اطلاعات مربوطه را ارائه می دهد. همچنین می توانید در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود تبلیغی متقابل کنید.

استفاده خوب از رسانه های اجتماعی می تواند شامل جذابیت تصویری و اطلاعات مفید مانند:

  • نکات صنعت
  • اخبار صنعتی
  • راه حل های نقطه درد
  • محصولات و خدمات خود را به روز کنید
  • داستانهای مشتری مبارک
  • پیوند به مطالعات موردی و برگه های سفید در وب سایت شما
  • توصیفات ویدیویی
  • پیوند به فیلمهای آموزشی ساخته شده توسط شرکت شما

فید اینستاگرام WeWork

یک نمونه عالی از پست های اینستاگرام WeWork است . رویکرد خلاقانه آنها پیروان را درگیر می کند و هیچگاه از نام تجاری خود دور نمی شوند. هر کاری که انجام می دهند اشتراکی را تشویق می کند و یک فرهنگ تجاری ایجاد می کند که برای مشتریان بالقوه الهام بخش باشد.

تنها نکته ای که باید در رسانه های اجتماعی از آن دوری کنید ، موارد فروش آشکار است. شما می خواهید به اطلاع رسانی و درگیری بپردازید و به همین دلیل کنجکاوی را افزایش دهید و مردم را به سمت خدمات خود سوق دهید.

5. کمپین های PPC

اگر بودجه شما اجازه می دهد ، یک تلاش برای پرداخت به ازای هر کلیک را در تلاش های بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید.

زیبایی سئو و محتوا این است که اگر استعدادی برای انجام خودتان داشته باشید ، نسبتاً ارزان یا حتی رایگان است. با این حال ، اگر شما در حال حاضر نتایج مورد نظر خود را نمی بینید ، کمپین های PPC گزینه ای عالی هستند ، با بودجه بندی آسان و متناسب با نیازهای شما. با استفاده از PPC ، کلیک های تبلیغ را می پردازید.

برخی از سیستم عامل ها همچنین به دلیل تعامل یا برداشت از شما هزینه می گیرند یا انتخاب نحوه تمایل به پرداخت را به شما پیشنهاد می دهند. آنها تقسیم بندی عالی برای رسیدن به هدف دقیق شما ارائه می دهند و می توانند ابزاری شماره یک برای هدایت نسل های پیشرو و افزایش آگاهی از برند باشند.

6. تعریف مجدد اهداف

زیبایی بازاریابی دیجیتال این است که به صورت نمایی بهبود یافته است. توانایی تعریف جمعیتی هدف با دقت بسیار زیاد به این معنی است که می توانید در کمپین هایی سرمایه گذاری کنید که بسیار مؤثر هستند.

این کمپین ها از طریق جستجوی گوگل در دسترس هستند ، اما می تواند از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز اعمال شود. حتی در اکثر موارد حتی می توانید اهداف میانی خود را اصلاح کنید.

با ترکیب این کار با دسترسی آسان به تجزیه و تحلیل مبتنی بر نتایج ، می توانید برای تنظیم بهترین نتایج و با کمترین میزان سرمایه گذاری برای ابتکارات شکست خورده ، همچنان مرتب فعالیتهای خود را انجام دهید. ابزارهای رایگان مانند Google Analytics به شما کمک می کنند تا درک کنید که بازاریابی شما چقدر مؤثر است و چگونه می تواند روی اهداف شما تأثیر بگذارد.

افکار نهایی

آسانترین راه برای شروع استراتژی شما لیست تمام دارایی های دیجیتال شما از جمله وب سایت ها ، وبلاگ ها و صفحات رسانه های اجتماعی است. اگر به Analytics دسترسی دارید به دنبال دارایی های موفقی باشید که به تولید سرب یا فروش نزدیک کمک کرده است. اگر با این نوع تحقیق پیگیری نکرده اید ، به دارایی هایی که بیشترین بازدید را داشته اند ، کلیک کنید یا به اشتراک بگذارید. این امر بینشی در مورد آنچه برای شما خوب پیش بینی شده است فراهم می کند.

در مرحله بعد ، تعیین کنید که در کجا ممکن است دارایی های خود مانند صفحات رسانه های اجتماعی بیشتری را بنا کنید یا یک کارزار PPC را امتحان کنید. بودجه خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که در کجا می خواهید پول سرمایه گذاری کنید و به تجزیه و تحلیل خود مراجعه کنید تا ببینید مکان احتمالاً بهترین ROI را در کجا مشاهده می کنید.

پس از تعیین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مورد نیاز شرکت خود ، یک تقویم محتوا ایجاد کنید ، بنابراین برنامه ای در دست دارید. این طرح باید شامل موارد زیر باشد:

  • عنوان / موضوع
  • جایی که ارسال خواهد شد
  • چه زمانی منتشر خواهد شد
  • فرصت های متقاطع برای پیوندها
  • تبلیغات PPC
  • ارائه دهنده محتوا

هرگز شروع به استفاده از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ برای شغل شما نمی کند. این راهکارها راهی آسان برای ادغام بازاریابی دیجیتالی در برنامه شما خواهند داشت.

parastoo بازدید : 264 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:20
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 9162
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی