loading...

ایران بلاگ

کلمه خارج است اگر می خواهید با استراتژی محتوا خود موفق شوید ، باید بازاریابی ویدیویی را نیز شامل شوید . طبق بررسی اخیر HubSpot ، 54٪ از مصرف کنندگان می گویند ترجیح می دهند ویدیوهایی را از مشاغل مورد استفاده خود نسبت به سایر انواع محتوا مشاهده کنند.

ویدیو همیشه مورد توجه کمتری جسورانه نیست ، زیرا این فشار را به فرد وارد می کند تا یک فیلم موثر و جذاب را به روشی بسیار شخصی ارائه دهد. با این وجود تعدادی استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا حتی بیشترین دوربین خجالتی بتواند بهترین کمپین بازاریابی ویدیویی را تا کنون ایجاد کند. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ویروسی آورده شده است.

کلمه خارج است اگر می خواهید با استراتژی محتوا خود موفق شوید ، باید بازاریابی ویدیویی را نیز شامل شوید . طبق بررسی اخیر HubSpot ، 54٪ از مصرف کنندگان می گویند ترجیح می دهند ویدیوهایی را از مشاغل مورد استفاده خود نسبت به سایر انواع محتوا مشاهده کنند.

ویدیو همیشه مورد توجه کمتری جسورانه نیست ، زیرا این فشار را به فرد وارد می کند تا یک فیلم موثر و جذاب را به روشی بسیار شخصی ارائه دهد. با این وجود تعدادی استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا حتی بیشترین دوربین خجالتی بتواند بهترین کمپین بازاریابی ویدیویی را تا کنون ایجاد کند. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ویروسی آورده شده است.

مجهز شوید

هیچ چیز بیشتر از یک تلاش تند و زننده در تولید ویدیو در مورد نام تجاری شما صحبت نمی کند. برای این کار درست می خواهید مطمئن شوید که بهترین تجهیزات مورد نیاز خود را دارید. اگر می خواهید جدی شوید ، می توانید تجهیزات خریداری کنید و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در استراتژی ویدئویی خود در نظر بگیرید.

اگر در بودجه نیست ، می توانید یک حرفه ای را نیز کرایه یا بهتر استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. این گفته است ، بسته به شخصیت برند شما ، یک فیلم عجیب و غریب و جالب ، ساخته شده بر روی تلفن هوشمند نیز می تواند کار کند. این همه مربوط به پیامی است که می خواهید ارسال کنید ، برندی که می خواهید بسازید و مخاطبی که می خواهید به آن برسید. (و البته چقدر می خواهید هزینه کنید.)

یک داستان بگویید

یک داستان بگویید

ویدیو هیچ تفاوتی با محتوای دیگر ندارد. این باید یک داستان را بگوید ، نه یک مارک یا محصولی بفروشد. فکر می کنید که داستانی ارزشمند برای گفتن دارید و دانستن برند شما بهترین مکان برای شروع است. به نکات درد مشتری فکر کنید و داستانهایی را بیان کنید که نشان می دهد چگونه محصولات شما آنها را حل می کند ، بدون اینکه درست بیاید و آن را بیان کنید. اگر این فکر شما را عصبی می کند ، با فراخوان عمل پیام پیام محصول را تا انتها ترک کنید. همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که پیوندی در زیر ویدیوی خود دارید تا مردم را تشویق به کسب اطلاعات بیشتر کنید. ریبوک روزهای متوسط زندگی یک انسان را به تصویر می کشد و نشان می دهد که چگونه باید حرکت کنیم. در پایان ، آنها فراخوانی را برای تشویق مردم برای تشویق به تبلیغات انتخاباتی خود اضافه می کنند.

یک سریال را در نظر بگیرید که باعث می شود افراد بخواهند همه فیلم های شما را تماشا کنند ، یا حتی بهتر ، در صفحات کانال یا رسانه های اجتماعی خود دنبال یا مشترک شوند . اگر این به شما کمک می کند پیام خود را پیدا کنید ، می توانید در مورد تجربیات مشتری داستان بگویید. با به اشتراک گذاشتن نکاتی که با محصول شما ارتباط دارد و روشهای جدید استفاده از آن را که شاید آنها در نظر نگرفته اند ، به روشهای جدیدی برای جذب مخاطبان خود بیاندیشید.

آن را تازه ، سرگرم کننده و خلاقانه نگه دارید و شروع می کنید به یک واکنش خوب. اینتل به مشتری اجازه می دهد داستان الهام بخش خود را از ایجاد یک پرینتر بریل با استفاده از محصول خود بگوید . داستان مشتری با نقشی که فن آوری در بهسازی زندگی مردم دارد ایفا می کند. در این حالت ، آن را نیز تكنولوژی اینتل ادیسون را به روشی بسیار ظریف تر ارتقا می دهد.

مثال عالی داستان پردازی دیگر ، تبلیغ تبریک های آمریکایی برای روز مادر است . آنها از یک قالب مصاحبه شغلی هوشمندانه استفاده کردند که موقعیت غیرممکن را مشخص می کند. در پایان مشخص می شود که آنها برای یک مادر مصاحبه می کنند. این نکته نکته مهمی را ایجاد می کند بدون اینکه هیچ وقت به ذکر محصول آنها بپردازید. درعوض ، اهمیت مادران بیشتر می شود و چگونه باید همیشه به او بگویید که چقدر سپاسگزار هستید.

آن را به کمال متراکم کنید

فیلم ها باید طول مناسب کار کنند. طبق تحقیقات SumoMe ، فیلم هایی که حداکثر دو دقیقه طول می کشد بهترین جذابیت را دارند. این به شما بیش از وقت کافی برای گفتن داستان شما می دهد. اگر اینطور نیست ، به آن ایده سری برگردید. این انگیزه را به آنها بدهید که با یک تیزر حلقه ای تماشا کنند ، الهام بخش ، شوخ طبعی و یا حتی کمی عصبانی باشد. پرسیدن یک سؤال نیز مؤثر است؛ بینندگان می خواهند جواب را بدانند. هرچه داستان شما را جذاب تر کند ، احتمال اینکه آنها چطور به پایان می رسند ، احتمال بیشتری پیدا می کنند.

صدای خود را پیدا کنید

مهم نیست که محصول یا مارک شما چیست ، باید صدای مناسب را برای گفتن داستان خود پیدا کنید ، بنابراین مخاطبان خود را از دست نمی دهید. این نه تنها به مجری گره خورده است ، بلکه به محتوا نیز مرتبط است. برای حفظ درگیری یا باید حتماً از شوخ طبعی استفاده کنید یا مطمئن باشید که اطلاعات بسیار مفیدی را به اشتراک می گذارید بدون اینکه به آن سوء استفاده کنید. پورینا از روز در زندگی یک صاحب حیوان خانگی جدید استفاده می کند تا پیام آنها را فرا بگیرد. شوخ طبعی و دلپذیر است. اگرچه بیش از دو دقیقه می رود ، اما ارزش سرگرمی شما را به تماشای خود می کشد.

از اینکه بیش از حد محافظه کار یا جدی باشید ، خودداری کنید ، مگر اینکه مارک شما کاملاً آن را فرمان دهد. افراد بیشتری حتی در دنیای B2B به شوخ طبعی پاسخ خواهند داد. این به شکسته شدن یک روز کسل کننده کمک می کند و از آنها الهام می گیرد تا طنز شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

چیزی را به بینندگان بیاموزید و آنها را به فکر بیاورید

طبق گفته های Insivia ، 95٪ از پیام ها هنگام مشاهده توسط فیلم در مقایسه با فقط 10٪ هنگام خواندن حفظ می شوند. این یک لحظه مهم تدریس برای شما فراهم می کند که بتوانید تخصص خود را تنظیم کرده و به مخاطبان خود آموزش دهید. نگران نباشید که این موضوع درگیر تضاد مستقیم و جذاب باشد. هنگامی که مردم می خواهند یاد بگیرند ، به خصوص اگر اطلاعاتی را که می توانند از آنها استفاده کنند در اختیار شما قرار می دهند ، به شما می چسبند. این که آیا شما در حال استفاده از محصول خود ، به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند در مورد صنعت خود و یا ارائه نکاتی هستید که زندگی را آسان تر می کند ، استفاده می کنید ، آموزش راهی عالی برای استفاده بیشتر از محتوای ویدئویی شما است.

تدریس همچنین می تواند بینشی فراهم کند که جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. یک رویکرد کاملاً خارج از حد برای تدریس ، کمپین همیشه #LikeAGirl است . فیلم آنها در ضمن تقویت برند خود به عنوان زن طرفدار ، به آموزش مردم در مورد کلیشه ها کمک می کند.

بررسی نظرات مشتری و توصیفات مشتری

بررسی نظرات مشتری و توصیفات مشتری

طبق گفته GetBravo ، توصیفات مشتری دارای 89٪ رتبه اثربخشی است که بالاترین میزان برای کلیه مطالب است. می توانید با استفاده از رویکردهای مختلف خلاقانه ، داستان و توصیفات مشتری را در فیلم خود استفاده کنید تا داستان آنها را بگویید. از نمایش آنها به صورت بصری با صدای بلند تا ارائه توصیفات ویدئویی از مشتریان واقعی ، داستان آنها از چگونگی محصول یا خدمات شما به آنها در صحبت با حجم کمک می کند.

مثال عالی GoPro است که با استفاده از فیلم های ایجاد شده توسط مشتریان ، رویکرد منحصر به فردی به محتوا در نظر گرفته است. کاربر آتش نشان است و داستان وی جذاب است بدون اینکه هیچ وقت ذکر GoPro کند. در عوض ، این ویدئویی است که وی گرفته است داستان این که چگونه او از GoPro استفاده کرده است. در تعدادی سطح کار می کند که بیشتر آنها احساسی هستند. Artifact Uprising با استفاده از یک مشتری 95 ساله به عنوان داستان نویس توضیح می دهد که چرا محصولات آنها ، کتاب های عکس سفارشی ، آلبوم ها ، کارت ها و چاپ عکس ها برای وی مهم است. این محصول با زنگ زدن به یک یادداشت عاطفی که به راحتی مردم را به اشتراک گذاری ویدیو ترغیب می کند و همچنین مایل به استفاده از محصول است ، به راحتی محصول را به نمایش می گذارد.

از برچسب ها استفاده کنید

اوه ، این کلمات کلیدی مداوم اگر فکر کردید که با استفاده از فیلم از آنها فرار کرده اید ، دوباره فکر کنید. برای کمک به موتورهای جستجو شما را پیدا می کند ، شما همچنان به کلمات کلیدی با تاکتیک های صحنه وابسته هستید. ابتدا مطمئن شوید که فیلم های خود را در وب سایت خود قرار دهید. سپس هنگام آپلود فیلم های خود ، تعبیه را فعال کنید تا شانس دریافت لینک های بازاریابی ورودی را افزایش دهید. شما همچنین باید یک نقشه سایت ویدیویی ایجاد کنید ، که اطلاعاتی را برای کمک به Google در یافتن سایت در هنگام خزیدن سایت شما فراهم می کند.

بخش بزرگی از قابلیت کشف برای محتوای ویدیو در مراحل انجام شده هنگام آپلود فیلم در YouTube نهفته است . شما باید برای افزودن عنوان ، توضیحات و برچسب ها ، این فرم را پر کنید. هرکدام وقتی صحبت از سئو است ، هدف خاص خود را دارند. برچسب ها به مخاطبان خود می گویند ویدیوی شما به طور گسترده ای درمورد چیست. کلمات کلیدی موجود در جستجو را طبیعی کنید و سعی نکنید خیلی زیاد از آن استفاده کنید زیرا بسیار spammy خواهد بود. همیشه هنگام ایجاد برچسب ها ، بیشترین کلمات کلیدی را در اولویت قرار دهید و از استفاده از صفت ها خودداری کنید.

برچسب ها همچنین باید دم بلند و تک کلمات باشند. عنوان شما باید شامل کلمات کلیدی باشد که افراد به احتمال زیاد از آنها برای پیدا کردن ویدیوی شما استفاده می کنند ، بنابراین تحقیقات خود را انجام داده و عناوین را تا 70 کاراکتر حفظ کنید. توضیحات شما 5000 شخصیت می دهد ، بنابراین در اینجا می توانید خلاقیت کسب کنید. شما فرصتی دارید که توصیفی عمیق از ویدیوی خود را با جذاب ترین اطلاعات موجود در دو جمله اول ارائه دهید. این همان چیزی است که مردم در ابتدا مشاهده می کنند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که باز شدن شما جذاب است.

با ویدئو آزمایش کنید

مجهز شوید

اگر می خواهید بازی محتوای خود را ارتقا دهید ، باید ویدیو را نیز در آن وارد کنید. ممکن است در ابتدا کمی نگران کننده به نظر برسد ، اما این یک منطقه بازاریابی است که می توانید کمی تفریح داشته باشید . از انجام آزمایش نترسید زیرا انجام فیلمبرداری کمی شجاعت بیشتری به همراه سایر مطالب دیگر خود دارد. می توانید با شروع این نکات برای الهام گرفتن ، کمپینی ایجاد کنید که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

parastoo بازدید : 217 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:17
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 9131
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی